Ervaringen van accountantskantoren met Loket.nl

Wat onze klanten zeggen over Loket.nl

“Loket.nl past perfect binnen onze online dienstverleningsstrategie waarbij klanten zelf onze processen kunnen volgen en we informatie delen”, stelt Fou-Khan Tsang, lid van de hoofddirectie van Alfa. “Onze klanten verwachten niet alleen een online loonstrook of het invoeren van mutaties, maar ook een brede HRM-dienstverlening dat door een volwaardig portaal wordt ondersteund.”

Fou-Khan Tsang – voorzitter Raad van Bestuur
Alfa Accountants en Adviseurs

  • null
    Kees Visser
    Horlings Nexia
“Door de overstap naar Loket.nl hebben we ontzettend veel tijdwinst kunnen realiseren. Dat komt onder andere door het collectief verlonen en dat onze klanten zelf mutaties kunnen uitvoeren. De tijd die je dan overhoudt, kun je goed inzetten voor andere zaken. Je kunt klanten bijvoorbeeld veel beter en gerichter adviseren.”
  • null
    Raymond Dortwegt-van der Eijk
    HLB Den Hartog
“Door personeelsdossiers in Loket.nl te hangen, kunnen onze klanten een goed dossier opbouwen. In die dossiers zijn onder andere jaargesprekken terug te vinden, net als loonafspraken.”
  • null
    Rogier Hoftijzer
    Westerveld en Vossers
“Loket.nl biedt veel mogelijkheden. Denk bijvoorbeeld aan koppelmogelijkheden. Door een koppeling met een tijdregistratiesysteem kunnen werknemers zelf hun uren invoeren, dat scheelt voor de werkgever. Waarom zou je dubbel werk doen?”
  • oers
    Jurgen Steens
    Teamcoördinator en applicatiebeheerder Van Oers Accountancy & Advies
“Onze klanten zijn enthousiast over de gebruiksvriendelijkheid en de mogelijkheden van Loket.nl, zoals de Employee Self Service en de interessante HRM-modules. Binnen een half jaar zijn 80 klanten online gaan werken!“
  • andy-karsseboom-bdo
    Andy Karsseboom
    Manager Servicedesk BDO Online Personeel BDO Wognum
“Toen wij in 2006 begonnen met Loket.nl, verwerkten we maandelijks 55.000 loonstroken. Nu zijn we hard op weg naar de 100.000! Met minder mensen doen wij meer, ook voor grotere klanten. Dat is voor ons een flinke efficiencywinst.”
  • wim-stuij-hoek-blok
    Wim Stuij
    Algemeen directeur Hoek en Blok
“Onze dienstverlening verschuift naar een complete online HRM-oplossing. Door de koppeling van Loket.nl met Absentiemanager voeren we nu een actief preventief verzuimbeleid. Straks gevolgd door digitale personeelsdossiers.”
De kracht van samenwerken
Met Loket.nl kies je voor veel meer dan een oplossing voor je personeels- en salarisadministratie. Onze uitdaging begint na de implementatie en ligt in het optimaal benutten van de mogelijkheden, zowel intern als extern. Wij denken met je mee, denken zelfs een stap vooruit.
Meer weten over onze applicaties