Wat onze klanten zeggen over Loket.nl

“Loket.nl past perfect binnen onze online dienstverleningsstrategie waarbij klanten zelf onze processen kunnen volgen en we informatie delen”, stelt Fou-Khan Tsang, lid van de hoofddirectie van Alfa. “Onze klanten verwachten niet alleen een online loonstrook of het invoeren van mutaties, maar ook een brede HRM-dienstverlening ondersteund door een volwaardig portaal.”

Fou-Khan Tsang – voorzitter Raad van Bestuur
Alfa Accountants en Adviseurs

Marcel van Dartel

“Onze klanten zijn allemaal onder de indruk van deze gebruiksvriendelijke applicatie van hoge kwaliteit. Net als wij! Loket.nl werkt veilig, snel en geeft prima technische ondersteuning. Bovendien hebben wij nu meer tijd voor advies.”

Directeur ABAB Salaris- en Personeelsdiensten

Jacco Oudhof

“Loket.nl beloofde ons veel en heeft alles waargemaakt. Vooral de betrouwbaarheid van de volledig webbased applicatie, de technische mogelijkheden en de koppelingen met onze geavanceerde systemen zijn essentieel.”

Rik Dekkers

“Loket.nl is meer dan een leverancier van een applicatie, dat werd mij meteen duidelijk. Een accountmanager van loket.nl heeft ons bijvoorbeeld ondersteund bij de eerste introductie van de applicatie bij enkele klanten van ons.”

Salarisadministrateur
KroeseWevers

Jurgen Steens

“Onze klanten zijn enthousiast over de gebruiksvriendelijkheid en de mogelijkheden van Loket.nl, zoals de Employee Self Service en de interessante HRM-modules. Binnen een half jaar zijn 80 klanten online gaan werken!

Teamcoördinator en applicatiebeheerder
Van Oers Accountancy & Advies

Andy Karsseboom

“Toen wij in 2006 begonnen met Loket.nl, verwerkten we maandelijks 55.000 loonstroken. Nu zijn we hard op weg naar de 100.000! Met minder mensen doen wij meer, ook voor grotere klanten. Dat is voor ons een flinke efficiencywinst.”

Manager Servicedesk BDO Online Personeel
BDO Wognum

Wim Stuij

“Onze dienstverlening verschuift naar een complete online HRM-oplossing. Door de koppeling van Loket.nl met Absentiemanager voeren we nu een actief preventief verzuimbeleid. Straks gevolgd door digitale personeelsdossiers.”

Algemeen directeur Hoek en Blok

De kracht van samenwerking

Met loket.nl kies je voor veel meer dan een oplossing voor je salaris- en personeelsadministratie. Onze uitdaging begint na de implementatie, en ligt in het optimaal benutten van de mogelijkheden, zowel intern als extern. Wij denken met je mee, denken zelfs een stap vooruit. Lees wat onze klanten zeggen.

Meer weten over onze applicatie?