Administratie- en Adviesburo Noord Brabant B.V. voorbereid de toekomst in met Loket.nl

 In Geen categorie

ANB uit Eindhoven heeft een overeenkomst met Loket.nl getekend. ANB zegt de samenwerking met Loket.nl aan te zijn gegaan om de toegevoegde waarde van het kantoor voor de toekomst te behouden. ANB gaat de komende periode geleidelijk over naar de salaris- en HRM-mogelijkheden die Loket.nl biedt.

ANB is een belangrijke speler in de accountancybranche in de regio Zuidoost-Brabant. Het bedrijf staat tegelijkertijd goed bekend als vraagbaak, adviseur en sparringpartner voor werkgevers.

“We zijn ervan overtuigd met deze stap nog beter voorbereid de toekomst in te gaan. We zien Loket.nl als een solide samenwerkingspartner die ons in staat stelt onze online dienstverlening en HRM-mogelijkheden richting werkgevers te optimaliseren”, legt directeur Geert Lubse van ANB uit. “Collega’s uit ons vak die al met Loket.nl werken, zijn er heel erg over te spreken. Ook daar hechten we waarde aan.”

De afgelopen tijd heeft ANB een gestage groei doorgemaakt. Het bedrijf bedient een diverse markt: van zzp-ers tot mkb-ers en van maatschappen tot het grootbedrijf.

Manager Verkoop Cees van Loon van Loket.nl licht toe dat ANB nu een efficiencyslag gaat maken waardoor de adviseurs van ANB werkgevers nog beter kunnen helpen met ondernemen. “Onze online cloudoplossing zorgt er voor dat accountants- en administratiekantoren vlot de vertaalslag kunnen maken naar de vragen vanuit de markt.”

ANB-directeur Noud Smits: “We willen verder investeren in het digitale proces dat ons in staat stelt nog slimmer te werken. Zo kunnen we nog beter de adviesrol richting onze klanten oppakken. We zochten een partner om deze service verder uit te bouwen, een partner die meedenkt over toekomstige ontwikkelingen binnen ANB. Die hebben we in Loket.nl gevonden.”

Van links naar rechts: Geert Lubse, Cees van Loon en Noud Smits
Van links naar rechts: Geert Lubse, Cees van Loon en Noud Smits

Leave a Comment