Inloggen op Loket.nl via de inlogbutton

 In Kwaliteit, Nieuws

In de afgelopen jaren is het aantal verloningen in Loket.nl sterk toegenomen. Om alle klanten de top performance van Loket.nl te kunnen blijven garanderen, hebben wij een nieuwe productie database in gebruik genomen voor nieuwe klanten. Dit betekent dat alle nieuwe klanten via een andere URL inloggen op Loket.nl. De inlogbutton op de website naar Loket.nl is hiermee niet meer generiek en zal om deze reden verdwijnen.

Om ervoor te zorgen dat klanten eenvoudig kunnen inloggen adviseren wij om een inlogbutton naar de applicatie op je eigen website te laten opnemen. Het merendeel van de klanten heeft in het verleden hiervoor al gekozen.

Gebruikte je voorheen de inlogbutton op onze website naar de applicatie, dan moet je onderstaande URL gebruiken om in te loggen:

https://online.loket.nl/Vsp.Prd.Loket/

 

 

Showing 23 comments
  • S.Vissers
    Beantwoorden

    De inlogbutton is er niet meer….?

    • loketpuntnl
      loketpuntnl
      Beantwoorden

      De button is inderdaad verdwenen op onze website, omdat hij niet meer generiek was. In de blog tekst staat de URL naar de applicatie.

    • wietze hulshof
      Beantwoorden

      als werkgever en klant van loket vind ik dit zeer klantonvriendelijk, zeker bedacht door mensen die niet met klanten hoeven te werken, worden jullie nu zo groot dat jullie de klant vergeten want dan wordt het tijd om na te gaan denken over een andere organisatie voor de verwerking van onze lonen. waarom iets simpels vervagen door iets minder simpel. Zoek al een half uur naar mijn eigen gegevens maar niet te vinden omdat ik de inlog niet kan vinden bah!!!!

  • Annette Beniers
    Beantwoorden

    Een ramp, laat iedereen toch op z’n eigen manier de dingen vinden. De button op jullie website was ideaal. Ik zoek nu al een half uur op jullie website om in te loggen. Zal de administratie leuk vinden…..

  • J.Glim-Portengen
    Beantwoorden

    Wat een ramp om eindelijk hier uit te komen en een doorgestreepte ? link te vinden die wel blijkt te werken. Jammer dat deze link niet gelijk op de homepagina te vinden is en op de homepagina gelijk duidelijk wordt vermeld hoe je dan moet inloggen. Heeft me veel tijd gekost om hier achter te komen. Jammer dat dit niet duidelijker is. Het is juist belangrijk om de inloglink snel te vinden om zo de werknemers hun loon te kunnen uitbetalen.
    Hopelijk wordt dit op korte termijn makkelijker en duidelijker gemaakt, want de volgende keer zoek ik me waarschijnlijk weer een breuk…dit omdat de computers waar ik op werk nog wel eens wisselen…

  • M de Weerd
    Beantwoorden

    Vindt het behoorlijk vervelend dat deze inlogbutton verwijderd is. Nu moet ik via de blog en dan op een doorgehaalde link klikken. Beetje vreemd

  • Marcel Deliën
    Beantwoorden

    Eenmalige actie en dan aan de favorieten balk hangen, “ramp” verholpen.

  • b.v.d.heijden
    Beantwoorden

    Waardeloos, veranderen om te veranderen, zelden een goed idee!

  • Dennis Janssen
    Beantwoorden

    Dit vind ik echt heel erg slecht gedaan. De inlog button was lekker makkelijk, nu eerst 10 minuten lopen zoeken, frustratie oplopend en vervolgens via een blog een doorlink optie. Dat is niet de meest professionele oplossing die ik ooit gezien heb. Sterker nog: het is amateuristisch.

  • Dorien
    Beantwoorden

    Hoi, het is inderdaad een drama om in te loggen. Zou dat alstublieft kunnen worden veranderd?

  • Richard
    Beantwoorden

    Jammer dat de login button is verdwenen. Kost nu onnodig extra zoekwerk. Straks wordt dit nieuwsitem opgeschoond en is nergens meer te vinden hoe je moet inloggen.
    Hoe maak je je site en service klantonvriendelijk en verlaag je de kwaliteitsbeleving van de klant ….

  • Esther
    Beantwoorden

    heel apart dit, het duurde 10 minuten voordat ik de inlog optie kon vinden. Wat is de meerwaarde van het verstoppen van een inlogbutton? ik mis het hem even…

  • ilse
    Beantwoorden

    pfffffff waar kan ik inloggen?????

  • Alice
    Beantwoorden

    Graag weer terug naar de “oude” situatie!

  • Paul
    Beantwoorden

    wat een drama ………………

  • Fred
    Beantwoorden

    Graag wat doen aan het inloggen. Nu voor de 2e keer bezig om uit te vinden hoe je moet inloggen. De verwijzing naar de inlogbutton, is niet ok. Je komt dan op de site over jullie gebouw. Best leuk maar geen tijd om te lezen. Heb ergens gelezen dat je via de blog moet inloggen. Ga ik nu na inmiddels 5 min. zoeken maar proberen. Is hier zo moeilijk een oplossing voor te vinden? Zijn toch talloze websites waar dit makkelijker gaat? Geen goeie reclame lijkt mij 🙁

  • loketpuntnl
    loketpuntnl
    Beantwoorden

    Vervelend om te lezen dat jullie problemen ervaren met inloggen op de applicatie. Wij kunnen echter de inlogbutton niet terugplaatsen, om reden die genoemd is in bovenstaande blog. We willen jullie graag drie tips geven om het inloggen in het vervolg te vereenvoudigen:

    1. Voeg: https://online.loket.nl/Vsp.Prd.Loket/ toe aan je favorieten. Dit doe je door op de ster te klikken in URL balk. Als je vervolgens weer wil inloggen op de applicatie, kies je in je favorieten voor Loket.nl.
    2. Maak een snelkoppeling aan op je bureaublad. Klik op je bureaublad op de rechtermuisknop en kies voor nieuw en vervolgens voor snelkoppeling. Als locatie van het item typ je de URL: https://online.loket.nl/Vsp.Prd.Loket/ en klik op volgende. Geef de snelkoppeling een naam, bijvoorbeeld Loket.nl en klik op voltooien.
    3. Neem contact op met je accountants- of administratiekantoor waar je klant bent en vraag hun een inlogbutton op te nemen op hun website.

    Wij hopen het inloggen hiermee voor jullie te hebben vereenvoudigd.

  • neeltje
    Beantwoorden

    Hoe kan ik nou een nieuw wachtwoord aanvragen?

  • Carline Klijn
    Beantwoorden

    Hoi Neeltje, we raden je aan even contact op te nemen met het accountantskantoor dat jullie salarisadministratie verzorgt. Dit kantoor kan je vraag voor jou beantwoorden.

  • Panos
    Beantwoorden

    Hi, ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

    • Carline Klijn
      Beantwoorden

      Hoi, dat kan de beste overkomen! We raden je aan contact op te nemen met je werkgever of degene die bij jullie de salarisadministratie verzorgt.

  • Rob de Wit
    Beantwoorden

    Aub weer een inlogbutton. Ik zat bij een klant de cijfers door te nemen en we hadden daarbij de salarisadministratie nodig. Even inloggen dacht ik maar hoe was was ie ook al weer HTTP//.online.loket/VSp.prd. Naar kantoor gebeld die hebben de link gemaild. Niet echt handig dit. Blijft lastig.

  • Loket.nl
    Loket.nl
    Beantwoorden

    Met het verdwijnen van de inlogbutton raden we iedereen die werkt met Loket nl aan om de URL bij de favorieten in de browswer te zetten. Een andere mogelijkheid is voor een single sign on te kiezen via het portaal van het accountantskantoor dat werkt met Loket.nl.

Leave a Comment