De HR-assistent die nooit slaapt

Clever

Streef jij ernaar om HR- en salarisadministratie naar een nieuw niveau te brengen? Maak kennis met Clever! Ontdek de kracht van onze geavanceerde assistent, waar kennis, ervaring en AI-technologie samenkomen in één innovatieve oplossing.

Vind de juiste match

Of het nu gaat om een eenvoudige vraag over het aantal beschikbare verlofuren of een complexere vraag over het effect van minder uren werken op het netto salaris van een medewerker: dit soort vragen hebben behoorlijk wat impact op de agenda van de verantwoordelijke voor HR en salaris binnen het mkb. Daarnaast wordt de verantwoordelijke ook iedere periode weer geconfronteerd met een diversiteit aan mutaties. Bonnetjes, kilometers en overuren komen binnen via verschillende kanalen: een Whatsapp-bericht hier, een e-mail daar, of zelfs een papieren notitie op het bureau. Een uitdagende taak die iedere periode naast precisie ook een heleboel kostbare tijd vergt. 

Waarom kiezen voor tijdrovend en ingewikkeld als het slimmer, sneller én makkelijker kan? Ontdek Clever en breng de HR- en salarisadministratie naar een nieuw niveau.

phone clever svg - loket

Waarom Clever?

Jouw digitale HR-assistent

Een digitale HR-assistent die 24/7 voor je klaarstaat om vragen te beantwoorden en wijzigingen van medewerkers door te voeren? Het klinkt niet alleen mooi, het is de realiteit met Clever. Door een directe integratie met Loket.nl worden gegevens meteen correct aangeleverd. De rol van de verantwoordelijke verschuift naar het controleren en goedkeuren, wat leidt tot een soepele én foutloze gegevensstroom en een grotere zelfstandigheid voor medewerkers.

Zelfredzame medewerkers

Clever geeft gebruikers een ware HR-boost door bestaande functionaliteiten in Loket.nl uit te breiden en dat is niet het enige: er komen ook nieuwe functionaliteiten beschikbaar. Denk hierbij aan een workfloweditor, uitbreidingen in verlof en declaraties. Maar ook nieuwe functionaliteiten, zoals het preboarden en onboarden van nieuw talent.

Een HR-boost voor Loket.nl

Medewerkers hun eigen HR-zaken laten regelen, net zo eenvoudig als het doen van een online aankoop? Clever maakt deze ervaring werkelijkheid voor medewerkers met 24/7 beschikbaarheid, de mogelijkheid om zelf zaken te regelen en zelfs toegang te houden tot belangrijke documenten na vertrek. Alles in één persoonlijk Clever account, dat eenvoudig gekoppeld kan worden aan een nieuwe werkgever voor een soepele doorstart.

De slimme oplossing voor jouw kantoor

Met Clever hoeft de verantwoordelijke niet langer iedere periode opnieuw alle wijzigingen te verzamelen en handmatig te verwerken in Loket.nl. Dit betekent dat klanten niet meer ieder detail afzonderlijk via e-mail aan het accountantskantoor hoeven door te geven. Door deze efficiëntere manier van werken, waarbij medewerkers meer regie hebben over hun gegevens, besparen zowel bedrijven als accountantskantoren aanzienlijk veel tijd. De administratieve rol verschuift naar een meer controlerende rol. 

We hebben met meer dan 200 bedrijven in het mkb gesproken, waarbij we in gesprek gingen met de mensen die verantwoordelijk zijn voor HR en salaris. Daaruit blijkt dat veel van deze bedrijven maar een klein deel van de handige mogelijkheden in Loket.nl gebruiken. Met Clever ontsluiten we het volledige potentieel van dit platform, wat voor veel bedrijven een eyeopener blijkt te zijn, zowel voor kleine als grote bedrijven. Onze oplossing biedt de mogelijkheid om aanzienlijke tijdsbesparingen te realiseren en processen te optimaliseren. Op deze manier kun je jouw dienstverlening (nog) verder uitbreiden. 

Met Clever automatiseer en vereenvoudig je het proces van het verzamelen tot het verwerken van de medewerkersmutaties. Zo neemt de betrouwbaarheid van de gegevens toe, de foutkans wordt minimaal én ook heel belangrijk: de druk op de salarisadministrateurs neemt af. 

Iedere medewerker krijgt een unieke en gepersonaliseerde Clever-omgeving. Door bedrijven eenvoudig aan Clever te koppelen, komen er direct heel wat handige tools beschikbaar voor iedere medewerker. Of het nu gaat om declaraties indienen, toegang tot loonstroken en meer: Clever biedt het allemaal op één centrale plek. En gaat een medewerker uit dienst? Dan stopt de koppeling tussen het bedrijf en de medewerkers, maar belangrijke documenten zoals jaaropgaven en loonstroken blijven toegankelijk voor de medewerker. Medewerkers hoeven namelijk geen nieuw Clever-account aan te maken wanneer ze bijvoorbeeld van werkgever veranderen of wanneer een bedrijf van rechtsvorm wijzigt. Het werkt eenvoudig en overzichtelijk: een medewerker heeft één account waar alle HR- en salarisgegevens van de huidige werkgever, maar bijvoorbeeld ook van vorige werkgevers, te vinden zijn. Een fijne gedachte.

image oplossing loket

Laten we onze krachten bundelen

Samen met jou willen we van Clever een succes maken voor jouw kantoor. Daarom slaan we de handen ineen om Clever onder de aandacht te brengen bij je klanten. Met meerdere kantoren hebben we al een project lopen om de uitgebreide mogelijkheden van Clever en het kantoor te presenteren bij klanten. Samen streven we ernaar om de mogelijkheden van Clever optimaal te benutten en de relevantie van jouw kantoor voor klanten nóg verder te vergroten.

Ben jij klaar om samen met ons op weg te gaan naar dit succes?

firstdateimageloket

Kennismaken?

Klaar om alle mogelijkheden van Clever te ontdekken? Leuk! Laten we een persoonlijke meeting inplannen, waarin we de mogelijkheden verkennen en ontdekken hoe we jouw dienstverlening naar een nog hoger niveau kunnen tillen.

kennismaken