Basiscursus Loket.nl

voor Accountants- en Administratiekantoren

Werk jij bij een accountants- of administratiekantoor dat Loket.nl gebruikt voor haar klanten? Heb je zelf geen of weinig gebruikerservaring met onze applicatie? Volg dan de Basiscursus Loket.nl. In deze cursus leer je in één dag hoe de applicatie in elkaar zit en welke mogelijkheden deze biedt. Om goed voorbereid op cursus te komen, worden deelnemers verzocht om in de week voorafgaand aan de cursus via E-learning het algemene gedeelte van de cursus alvast te doorlopen. In dit gedeelte leer je hoe je handig navigeert en hoe je snel een overzicht aanmaakt met de informatie die jij zoekt.

Inhoud
In de Basiscursus maak je uitgebreid kennis met Loket.nl. We leren jou hoe onze applicatie werkt door de volgende onderwerpen te behandelen:

 

  • Algemene werking (navigeren, meldingen, filters, overzichten)
  • Muteren van gegevens (werknemersgegevens, loonvariabelen, collectief)
  • Salarisverwerking (verlonen, outputverwerking, overzichten, ‘terugwerkendekracht’ mutaties)

loket_snel_robuust_icon

Voor wie?

De Basiscursus Loket.nl is bedoeld voor salarisadministrateurs en HRM-adviseurs die zelf nog geen ervaring hebben met de online applicatie en die werkzaam zijn bij accountants- en administratiekantoren die werken met Loket.nl.

"/

Certificering

Na de cursus ontvang je een certificaat ter bevestiging van deelname. Deze cursus is geaccrediteerd met 120 PE-punten door het Nederlands Instituut van Register Payroll Accounting (NIRPA).

"/

Kosten

De Basiscursus Loket.nl voor Accountants- en Administratiekantoren kost € 383,77 (excl. btw) per deelnemer per cursusdag, inclusief een gezamenlijke lunch.

Locatie & tijden
De cursus vindt plaats in het Van Spaendonck Ondernemingshuis, Reitseplein 1 te Tilburg. Wij verzorgen al onze cursussen in een ruimte, voorzien van de laatste digitale technieken. Voor iedere cursist is er een computer om direct werkwijzen uit te proberen in het systeem.

 

De cursus start om 09:30 uur en eindigt tussen 16:00 en 17:00 uur.