Webinar ‘voordelen digitaal personeelsdossier’

voor werkgevers

Foto’s whatsappen, documenten online delen, een review achterlaten, we raken in een snel tempo gewend aan digitalisering. Maar er is nog wel een slag te slaan, ook bij werkgevers en accountants. Stapels papier, zoeken naar dossiers, contracten in ordners, dat kan anders en beter! Als werkgever ben je verantwoordelijk voor het aanleggen en onderhouden van personeelsdossiers. Deze personeelsdossiers vallen vanwege de privacygevoelige informatie die ze bevatten onder steeds striktere wetgeving, zowel op nationaal als op Europees niveau. Loket.nl zorgt ervoor dat het opslaan en delen van dossiers voldoet aan wet- en regelgeving en dat de beveiliging van documenten gewaarborgd is.

Meld je aan voor het webinar op dinsdag 3 (VOL), dinsdag 10 september (VOL) of donderdag 12 september (VOL) om 10:00 uur.

Inhoud

Welke onderwerpen komen aan bod?

  • Hoe ziet een digitaal personeelsdossier eruit?
  • Hoe kan ik veilig documenten delen met mijn medewerkers?
  • Hoe eenvoudig maak ik een nieuw arbeidscontract aan?
  • Hoe zorg ik ervoor dat ik voldoe aan wet- en regelgeving?
  • Hoe laat ik documenten digitaal ondertekenen?
Loket voor wie icoon

Voor wie?

Het webinar is bedoeld voor gebruikers van Loket.nl die werkzaam zijn bij een mkb ondernemer en meer willen weten over de voordelen van digitale personeelsdossiers.

Loket demo icoon

Deelnemen?

Als je je hebt aangemeld krijg je een bevestiging van Gotowebinar voor het webinar met een link. Op de dag van het webinar kun je via deze link deelnemen aan het webinar.

kosten icon loket

Kosten

Het webinar duurt 30 minuten en bieden wij kosteloos aan. Het webinar vindt doorgang bij minimaal 6 deelnemers.

Tijdstip

Om deel te nemen aan het webinar heb je alleen een pc, laptop of tablet nodig met microfoon en geluid. Mocht je geen microfoon of geluid hebben kun je ook via een telefoonnummer het webinar beluisteren en vragen stellen.

Het webinar start om 10:00 uur en eindigt tussen 10:30 en 10:45 uur.