Workshop ‘Van Pakket naar Platform’

voor Accountants- en Administratiekantoren
Ben jij een ervaren professional die al geruime tijd met Loket.nl werkt en wilt weten hoe je je klanten kunt ontzorgen door jouw dienstverlening te verbreden?  Volg dan deze nieuwe workshop ‘Van Pakket naar Platform’ waarin in één dag in een interactieve bijeenkomst met collega’s onderstaande aandachtpunten aan bod komen. In deze workshop is ook veel gelegenheid voor uitwisseling van ervaring tussen Loket.nl-professionals. Het resultaat van deze actieve dag is een door collega’s getoetst praktisch actieplan dat onmiddellijk in het eigen kantoor kan worden opgepakt. In dat kader is het ook aan te bevelen dat meerdere collega’s van één kantoor samen aan de workshop deelnemen.
Inhoud
Kennis van het platform (wat is het?)

  • Platform als hulpmiddel voor het hebben en in dienst houden van personeel
    (Van salarispakket naar platform)
  • Voordeel van het gebruik van bepaalde koppelingen
  • Demonstratie van een koppeling
  • Waarom moeten we het nu hebben over Loket.nl als platform terwijl we Loket.nl destijds als salarispakket hebben gekocht?
    • Wat kan het gebruik van Loket.nl als platform opleveren?

Analyse eigen klantenbestand

Deelnemers loggen in de eigen productieomgeving in en maken een analyse op basis van het geïntegreerde Qliksense dashboard, waarin onderstaande vragen aan bod komen.

  • In welke sectoren/branches zitten onze klanten?
  • Wat weten we van onze klanten?
  • Op welke sectoren/branches gaan we ons richten? Waar liggen kansen?
  • Wat moeten we van onze klanten weten, opdat ze het platform gaan gebruiken?

Wat levert het platform op dit moment al op?

  • Welke klanten gebruiken wat?
  • Wat wordt er niet gebruikt?

De deelnemers presenteren aan elkaar de analyse en geven hierop feedback aan elkaar.

 

Gastspreker

Een gastspreker van een collega accountantskantoor geeft een presentatie over zijn best practice.

 

Verdiepingsslag

Op basis van behoefte van de deelnemers zoomen we in op bovenstaande onderwerpen, diepen we deze gezamenlijk verder uit en delen de deelnemers de eigen opgedane best practices uit de praktijk.

 

Actieplan

In kleine groepen maken we een concreet actieplan voor elk deelnemend kantoor. In de groep worden de plannen collegiaal getoetst volgens een aantal professionele criteria, zodat je met een getoetst actieplan de volgende dag aan de slag kunt in je eigen organisatie.

Loket voor wie icoon
Voor wie?

De workshop ‘Van Pakket naar Platform’ is bedoeld voor ervaren professionals die al een geruime tijd met Loket.nl werken en hun dienstverlening willen verbreden.

Loket certificering icoon
Certificering

Na de workshop ontvang een certificaat ter bevestiging van deelname. De workshop is geaccrediteerd met 98-PE punten door het Nederlands Instituut van Register Payroll Accounting (NIRPA).

kosten icon loket
Kosten

De workshop ‘Van Pakket naar Platform’ duurt een dag en kost € 383,77 (excl. Btw) per deelnemer, inclusief een gezamenlijke lunch. De cursus vindt doorgang bij minimaal 6 deelnemers en minimaal 2 deelnemende kantoren.

Locatie & tijden
De workshop vindt plaats in het Van Spaendonck Ondernemingshuis, Reitseplein 1 te Tilburg. Wij verzorgen al onze workshops in een ruimte, voorzien van de laatste digitale technieken.

 

De workshop start om 09:30 uur en eindigt tussen 16:00 en 17:00 uur.