Clever: jouw HR-assistent die nooit slaapt
Ontdek hoe je HR-processen optimaliseert voor jou én je medewerkers
Slimmer, sneller en makkelijker
Medewerkers met vragen over verlof, declaraties of andere wijzigingen: als salaris- en HR-verantwoordelijke heeft dit een grote impact op je agenda. Natuurlijk wil je je medewerkers goed helpen, maar de dag vliegt voorbij en het werk stapelt zich op. Bovendien krijg je elke periode te maken met diverse mutaties: bonnetjes, kilometers en overuren komen via verschillende kanalen binnen (WhatsApp, e-mail of papieren notities). Dit is een tijdrovende taak. Kan dat niet makkelijker en efficiënter? Jazeker, Clever helpt je daarbij.
Jouw digitale HR-assistent
Een digitale HR-assistent die 24/7 voor je klaarstaat om vragen te beantwoorden en wijzigingen van medewerkers door te voeren? Het klinkt niet alleen mooi, het is de realiteit met Clever. Door een directe integratie met Loket.nl worden gegevens meteen correct aangeleverd. De rol van de verantwoordelijke verschuift naar het controleren en goedkeuren, wat leidt tot een soepele én foutloze gegevensstroom en een grotere zelfstandigheid voor medewerkers.
HR-boost voor Loket.nl
Clever geeft gebruikers een ware HR-boost door bestaande functionaliteiten in Loket.nl uit te breiden en dat is niet het enige: er komen ook nieuwe functionaliteiten beschikbaar. Denk hierbij aan een workfloweditor, uitbreidingen in verlof en declaraties. Maar ook nieuwe functionaliteiten, zoals het preboarden en onboarden van nieuw talent.
Zelfredzame medewerkers
Medewerkers hun eigen HR-zaken laten regelen, net zo eenvoudig als het doen van een online aankoop? Clever maakt deze ervaring werkelijkheid voor medewerkers met 24/7 beschikbaarheid, de mogelijkheid om zelf zaken te regelen en zelfs toegang te houden tot belangrijke documenten na vertrek. Alles in één persoonlijk Clever account, dat eenvoudig gekoppeld kan worden aan een nieuwe werkgever voor een soepele doorstart.