HR functies
Bied je werknemers het gemak van het Werknemerloket
Maak je werknemers zelfredzamer en verklein je administratieve lasten
Het Werknemerloket zorgt voor een efficiënte communicatie met je werknemers door processen en documenten te digitaliseren. Van het indienen van een verlofaanvraag tot het toevoegen van een bonnetje aan een declaratie. In het Werknemerloket maak je werknemers hiervoor eenvoudig verantwoordelijk.

Vijf voordelen van Werknemerloket
Altijd en overal hebben werknemers toegang tot hun loonstroken en jaaropgaven. Een compleet overzicht staat opgeslagen in het Werknemerloket.
Medewerkers kunnen eenvoudig verlofaanvragen indienen en hun actuele verlofsaldo raadplegen in het Werknemerloket. De verlofaanvragen worden gestuurd naar de juiste personen voor digitale goedkeuring en met een overzichtelijke verlofkalender zie je direct wat je bezetting. Met Loket.nl was het verlof in je organisatie nog nooit zo gemakkelijk.
Klaar met alle rompslomp die declaraties met zich meebrengen? De tijd die het kost om declaratieformulieren keer op keer in te vullen, bonnetjes of vervoersbewijzen die kwijtraken en overuren bijhouden. Dat kan een stuk eenvoudiger!
Deel op een veilige manier personeelsdossiers met je werknemers. Op elk gewenst moment kunnen werknemers hun dossier bekijken. En niet onbelangrijk: met dossiervorming in Loket.nl kun je er zeker van zijn dat je voldoet aan de laatste wet- en regelgeving en de beveiliging van documenten gewaarborgd is.
Werknemers kunnen het Werknemerloket raadplegen in de browser en als app voor iOS en Android. De browservariant past zich ook automatisch aan het formaat van het scherm aan, zodat het prettig werkt op zowel telefoon als tablet.


“Alles wat inzichtelijk moet zijn voor de medewerkers, staat open in het Werknemerloket.”
– Wilma Neervoort, Financieel Manager SMB Willems

Wil je meer weten over Loket.nl?
Download de brochure
Download de brochure