Persoonlijke support om het maximale uit je software te halen

Je streeft naar het optimale gebruik van je HR- en salarissoftware. Om dit te bereiken, is het waardevol om te kunnen vertrouwen op experts die met je kunnen meekijken en meedenken. Welke functionaliteiten kunnen bijvoorbeeld helpen om de administratieve processen efficiënter te maken? Ongeacht welke ambities of doelen je hebt op het gebied van HR- en salarisadministratie, bij Loket.nl denken we graag met je mee over hoe het nóg beter kan. Je beschikt niet alleen over de meest betrouwbare software, maar kunt ook rekenen op persoonlijke ondersteuning. Met deze persoonlijke begeleiding zorgen we er samen voor dat je het maximale uit onze software haalt.

Hoe die persoonlijke support eruitziet? Bij Loket.nl staat contact en goede ondersteuning centraal. We begrijpen dat iedere organisatie uniek is en specifieke doelen heeft. Daarom krijg je bij ons, na een begeleide implementatie door een van onze ervaren consultants, een toegewezen accountmanager die jouw team ondersteunt met het stellen van doelen en realiseren ervan. Daarnaast hebben we een ruim aanbod opleidingsmogelijkheden waarmee je jouw (Loket.nl-)kennis naar een hoger niveau kunt tillen. En dat is nog niet alles. Heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Dan staan de gecertificeerde helpdeskmedewerkers voor je klaar met deskundig advies en snelle hulp. Met Loket.nl sta je er nooit alleen voor!

Inspelen op het verwachtingspatroon van je klant

Of het nu gaat om snelle toegang tot verlofuren of het salaris van medewerkers, Loket.nl begrijpt de dringende behoefte aan directe informatie voor jouw klanten. Onze applicatie maakt het onder andere eenvoudig om de complete verlofadministratie digitaal bij te houden en digitale personeelsdossiers te beheren. Maar dat is nog niet alles! Loket.nl maakt medewerkers ook zelfredzamer. Ze kunnen gemakkelijk hun eigen gebruiksvriendelijke omgeving loonstroken, verlofaanvragen en actuele verlofsaldi inzien, waardoor vragen over verlofsaldi of verloren loonstroken tot het verleden behoren. En dit alles uiteraard volledig AVG-proof! Met Loket.nl voldoe je automatisch aan de strengste privacywetgeving.

Je dienstverlening uitbreiden met strategische HR-mogelijkheden

Naast de functionaliteiten die je mag verwachten van een HR- en salarisapplicatie, kun je met Loket.nl rekenen op nóg meer functionaliteiten die van toegevoegde waarde zijn. Met Loket.nl zet je de medewerker centraal en zorg je voor een zorgeloze employee journey. Van een efficiënte onboarding tot e-assessments en van bonnetjes inscannen en declareren met AI tot het volledig digitaal inregelen van verzuim en verlof. Zo worden tools die normaal gesproken alleen toegankelijk zijn voor corporates ineens ook beschikbaar voor het mkb!

En wil je oeps-momentjes vermijden? Het bijhouden van jubilea, verjaardagen, contractverleningen of -beëindigingen kan best een uitdaging zijn. Met Loket.nl ontvang je automatische seintjes van deze belangrijke gebeurtenissen. Zo kun je snel actie ondernemen, door bijvoorbeeld een gesprek in te plannen of een attentie bestellen. 

Optimale performance en efficiënte integraties

Salarisadministratie moet nauwkeurig gebeuren en een fout kan gevolgen hebben die je het liefst voorkomt. Met de applicatie van Loket.nl kun je met een gerust hart de salarisadministratie uitvoeren, wetende dat de software je ondersteunt bij elke stap. De automatische verwerkingen van salarissen op de door jou ingestelde datum en de mogelijkheid tot automatisch terugwerkende kracht berekeningen minimaliseren niet alleen de kans op fouten, maar besparen ook kostbare tijd.

Bovendien hoef je niet voortdurend te schakelen tussen verschillende systemen, want Loket.nl koppelt met meer dan 100 verschillende veelgebruikte bedrijfsapplicaties. Vanuit bijvoorbeeld tijdregistratiesystemen worden gewerkte uren ingelezen in de salarisadministratie. En loonjournaalposten lees je direct in je boekhouding in. Ongekend efficiënt, minder foutgevoelig en altijd up-to-date.

Innovatie voorop

In een tijd waarin ontwikkelingen elkaar in razendsnel tempo opvolgen, is innovatie heel belangrijk. Het bijhouden van deze ontwikkelingen kan uitdagend zijn, vooral als je software niet meegroeit met jouw behoeften. Bij Loket.nl staat innovatie voorop, en dat merk je als gebruiker. Of het nu gaat om het toevoegen van nieuwe functionaliteiten of het implementeren van verbeteringen: wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze applicatie te optimaliseren.

Onlangs introduceerden we Robin, een persoonlijke Loket.nl assistent. Een mooi voorbeeld waar Artificial Intelligence (AI) en ondersteuning samenkomen. Gebruikers kunnen bij Robin terecht met vragen van klanten, maar ook waar zij zelf tegenaan lopen. Is er bijvoorbeeld een vraag over de fiscale regels rondom de 30% regeling? Of een vraag over het gebruik van de applicatie zelf? Robin beantwoordt dit soort vragen graag én snel.   Om te blijven innoveren en de applicatie te verbeteren op basis van behoeften en suggesties van onze gebruikers, verzamelen we voortdurend (online) feedback. Eén van de manieren waarop we feedback verzamelen, is het organiseren van onze Insider bijeenkomsten. Dit doen we twee keer per jaar bij ons in Tilburg. Tijdens deze bijeenkomst betrekken we gebruikers bij de ontwikkelingen van de applicatie en halen we nieuwe input op. Zo blijven we samen scherp!