In één klik van planning naar payroll met tamigo

In één klik van planning naar payroll met tamigo

01 juli 2018

Hoeveel impact hebben bepaalde medewerkers op een organisatie? Wat zijn nu mijn geplande loonkosten? Klopt het bestand wel dat ik naar mijn loonadministratie stuur? Dit zijn vragen die tamigo vaak tegenkomt en graag beantwoordt voor klanten.

Met tamigo focus je jezelf op je corebusiness. Tijd besparen, makkelijk in- en uitklokken via een mobiele app, meer inzicht krijgen in loonkosten en altijd up-to-date rapportages? Dit alles kan met tamigo.

Wil je weten hoe tamigo dit doet? Lees dan snel verder of vul hier een contactformulier in voor een persoonlijke demonstratie.

Zo gebruiksvriendelijk mogelijk

tamigo maakt alles zo makkelijk en gebruiksvriendelijk mogelijk. Planners kunnen in de online applicatie gemakkelijk roosters maken en direct de impact op het bedrijf zien. De applicatie geeft namelijk direct inzicht in loonkosten, KPI’s en contracturen tijdens het plannen. Op basis van competenties kan tamigo plannen. Hierdoor heb je altijd de juiste mensen op de juiste plaats!

tamigo streeft ernaar dat klanten zo optimaal mogelijk gebruik maken van de applicatie. Daarom is er naast onbeperkt support een groot scala aan managementrapportages. Hierdoor kan er snel en vooraf bijgestuurd worden en achteraf geanalyseerd worden wat er gebeurd is en hoe het proces verbeterd kan worden.

Altijd alles bij de hand

De app van tamigo

De handige tamigo app kan op alle smartphones geïnstalleerd worden. Gemiddeld loggen medewerkers hier 60 keer per maand op in! Via onze app kunnen medewerkers naast vrij vragen niet alleen zien waar, wanneer en met wie ze moeten werken, maar ook hoeveel ze gewerkt hebben. Onderling ruilen van diensten? tamigo zorgt ervoor dat alleen diensten gewisseld kunnen worden waarop medewerkers kunnen en mogen werken. Het enige wat de planner nog hoeft te doen, is goedkeuren. Vervolgens wordt het automatisch aangepast in het rooster. Daarnaast beschikt de mobiele app over het kloksysteem ‘tamigo touch’. Medewerkers kunnen zelf in- en uitchecken afgeschermd op het wifi netwerk van je bedrijf. Als de medewerkers zijn uitgeklokt, kan de planner eenvoudig de uren accorderen en waar nodig aanpassen. Zo staan altijd de juiste uren in tamigo.

Centraal platform

Het voordeel van alles in één oplossing is dat er centraal aangestuurd kan worden en alle informatie op één plek opgeslagen staat. Voor alle klanten maakt tamigo gebruik van hetzelfde platform. Dit platform is zo in te richten dat zowel grote internationale bedrijven als kleine ondernemingen gebruik kunnen maken van tamigo. Er kan onderscheid gemaakt worden in regio’s, locaties en afdelingen, zodat altijd alles overzichtelijk is.

Door het rollen- en rechten systeem hebben medewerkers alleen toegang tot informatie die ze ook echt nodig hebben. Om het allemaal zo makkelijk mogelijk te maken kunnen er door tamigo CAO-regels ingebouwd worden. Zo weten klanten zeker dat ze voldoen aan alle regelgeving.

Het open platform van tamigo zorgt ervoor dat er eenvoudig te koppelen is met kassasystemen, klantentellers en natuurlijk met salarissoftware, zoals Loket.nl Vanuit Loket.nl kunnen medewerkers geïmporteerd worden en aan het einde van de loonperiode alle gewerkte uren, toeslagen en afwezigheden teruggestuurd worden naar Loket.nl. Zo voorkom je menselijke fouten, nemen we dubbele handelingen uit handen en bespaar je veel tijd.

Benieuwd naar wat tamigo voor jouw organisatie kan betekenen? Vraag hier een gratis proefversie van 30 dagen aan of bezoek de website van tamigo voor meer informatie.

Waarom koppelen?

  • Dubbel gegevens invoeren is verleden tijd
  • Tijdsbesparing
  • Minimale foutkans
  • Zelf kiezen met welke systemen je werkt
  • Data wordt uitgewisseld op een veilige manier

Vraag vrijblijvend meer informatie aan