ANB

“Zo simpel mogelijk houden”

Klantverhaal Loket.nl - ANB - OneLinq

Wie is ANB?
ANB is professional op het gebied van financiële en salarisadministratie. ANB biedt een totaalpakket aan diensten. Van administratie, jaarrekening en belastingaangiften tot en met fiscaal en bedrijfseconomisch advies. Ondernemend voor ondernemers.

Deel via

“Mijn collega’s zeggen wel eens: ‘Als we bij jou het woord Loket.nl laten vallen, gaan je oogjes glinsteren’. En dat is niet voor niets”, vertelt Suzan van Beurden, Salarisadministrateur bij ANB. Als ervaren Loket.nl gebruiker kent Suzan alle ins en outs van de applicatie. “Wat ik bijvoorbeeld erg fijn vind, is dat je eenvoudig online kunt samenwerken met je klant. Wat wij zien, kan de klant ook zien. Daarnaast hoef je zelf weinig te onderhouden in de applicatie, daar zorgt Loket.nl voor. En wil ik toch een grondslag aanpassen of een fonds aanmaken? Dan kan dat gewoon.”

Om klanten nog beter van dienst te kunnen zijn, probeert Suzan de mogelijkheden van Loket.nl optimaal te benutten. “Toen ik hoorde van de nieuwe koppeling met OneLinQ om betalingen nog eenvoudiger te doen, ben ik direct gaan informeren. We deden de betalingen voor klanten nog steeds via Equens. Ik heb toen een prijsvergelijking gemaakt en we hebben Paul Hagens van OneLinQ uitgenodigd om hier meer over te vertellen”, legt Suzan uit.

Aardig wat handelingen besparen

De koppeling tussen Loket.nl en OneLinQ zorgt ervoor dat salarisbetalingen en loonafdrachten automatisch opgehaald worden uit Loket.nl en verstuurd worden naar de bank. “Het is heel simpel. In OneLinQ log je in, je gaat naar de betreffende betaling, zegt wanneer de betaaldatum moet zijn, keurt de betaling goed en je bent klaar. Het downloaden en inlezen van SEPA bestanden is hiermee verleden tijd”, zegt Suzan. Paul Hagens, Commercial Director bij OneLinQ, voegt toe: “Je bespaart er aardig wat handelingen mee. Uit een onderzoek dat we hebben uitgevoerd, blijkt dat ondernemers onnodig veel tijd kwijt zijn aan het doen van de betalingen. Door gebruik te maken van OneLinQ kun je aanzienlijk wat tijd besparen. En om het nog makkelijker te maken, kun je altijd en overal met één druk op de knop alle betalingen goedkeuren in onze app.”

Mijn collega’s zeggen wel eens: ‘Als we bij jou het woord Loket.nl laten vallen, gaan je oogjes glinsteren’.

In OneLinQ kun je daarnaast rechten toewijzen aan verschillende personen. Wil je bepaalde medewerkers betalingen laten goedkeuren, maar mogen zij bijvoorbeeld alleen het totaalbedrag zien en niet alle netto salarissen van iedereen? “Dat kun je heel makkelijk instellen door een vinkje aan of uit te zetten. Zo gepiept! Echt een fijne mogelijkheid. Ik heb bijvoorbeeld ook een klant die zegt dat hij de loonstroken voorafgaand aan de betaling al lang een keer heeft bekeken en bij het goedkeuren van de betaling niet nogmaals de salarissen van alle medewerkers hoeft te zien. Dan heeft het ook geen toegevoegde waarde om het wel te tonen. Zo simpel mogelijk houden”, aldus Suzan.

ANB

Met alleen een goede applicatie ben je er nog niet

Dat Suzan zo te spreken is over Loket.nl en OneLinQ zit hem echter niet alleen in de werking van de applicaties. Het is meer dan dat. “Als ik een restaurant binnenstap, wil ik goed bediend worden. Ik kan nog zo lekker gegeten hebben, maar als de service niet goed is, kom ik er nooit meer terug. En zo werkt het met alles. Persoonlijke service staat bij mij hoog in het vaandel. Het contact met de mensen van zowel Loket.nl als OneLinQ is heel goed en persoonlijk. Als ik een vraag heb, kan ik altijd bij hen terecht en hebben ze ook echt de kennis in huis om me te voorzien van een antwoord. Dat is een fijn gevoel.”

Paul vindt het vanzelfsprekend dat Suzan altijd kan bellen als ze ergens tegenaan loopt. “Wij vinden een persoonlijke touch heel belangrijk. Toen de koppeling net tot stand was, heb ik de eerste klanten, waaronder ANB, ook allemaal persoonlijk bezocht. Allereerst om uitleg te geven over OneLinQ, maar ook omdat ik graag van hen wil horen waar ze mogelijk tegenaan lopen in het gebruik van de applicatie. Op basis van specifieke wensen van gebruikers kunnen we de applicatie nog beter maken”, zegt Paul.

Salarisadministratie - Brochure Loket.nl accountantskantoren

Meer weten over Loket.nl?

Download de brochure

Deze website gebruikt cookies

Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou en jouw internetgedrag verzamelen, zowel binnen als buiten onze website. Op basis daarvan passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Meer informatie lees je in ons cookie statement.

Kies je voor accepteren, dan plaatsen we alle cookies. Kies je voor afwijzen, dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren later nog aanpassen.

Accepteren Weigeren Meer opties

Deze website gebruikt cookies

Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou en jouw internetgedrag verzamelen, zowel binnen als buiten onze website. Op basis daarvan passen wij en derde partijen de website, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel. Meer informatie lees je in ons cookie statement.

Functionele cookies
Arrow down

Functionele cookies zijn essentieel voor het correct functioneren van onze website. Ze stellen ons in staat om basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde gebieden mogelijk te maken. Deze cookies verzamelen geen persoonlijke informatie en kunnen niet worden uitgeschakeld.

Analytische cookies
Arrow down

Analytische cookies helpen ons inzicht te krijgen in hoe bezoekers onze website gebruiken. We verzamelen geanonimiseerde gegevens over pagina-interacties en navigatie, waardoor we onze site voortdurend kunnen verbeteren.

Marketing cookies
Arrow down

Marketing cookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Het doel is om relevante advertenties te vertonen aan de individuele gebruiker. Door deze cookies toe te staan, help je ons relevante inhoud en aanbiedingen aan je te vertonen.

Accepteren Opslaan

Aanmelden nieuwsbrief

  • Hidden

Download brochure

Leaflet declareren

Digitaal declareren: de voordelen

Meer gemak, tijd besparen en tevreden medewerkers in een handomdraai? Ontdek vijf positieve effecten in onze handige leaflet.

pop-up whitepaper bewaren medewerkersgegevens nw

Ontdek de regels en richtlijnen over het bewaren van medewerker-gegevens

Bij het in dienst nemen en hebben van medewerkers komen een hoop persoonsgegevens kijken. Digitale dossiers zijn een geschikte manier om documenten met persoonsgegevens veilig te bewaren. Maar hoe lang mag je persoonsgegevens eigenlijk bewaren?

pop-up whitepaper verlof regelen organisatie nw

Wil jij zo min mogelijk tijd kwijt zijn aan de verlofadministratie van je organisatie?

Ontdek in onze whitepaper hoe jij verlof zo eenvoudig en efficiënt mogelijk inricht.

Download brochure