qwoater logo
Gemakkelijk en veilig digitale personeelsdossiers beheren
Met Qwoater beheer je makkelijk en veilig digitale personeelsdossiers. Je kunt automatisch documenten aanbieden aan (groepen) werkgevers/werknemers. Alle documenten die je klanten je toesturen en die worden gegenereerd, worden direct op de juiste manier opgeslagen. Zo worden dossiers automatisch up-to-date gehouden. Werknemers hebben recht op inzage in hun dossier. Ook dat is geregeld inclusief autorisatie. Geautoriseerde personen, hebben alleen toegang tot de documenten voor hen. Je kunt zien wie toegang heeft gehad en vanzelfsprekend zijn de back-ups uitstekend geregeld.

 

Met Qwoater beheer je op eenvoudige en efficiƫnte wijze digitale documenten. Je hebt structuur, voldoet aan wettelijke vereisten en de inhoud is altijd en overal beschikbaar. Daarnaast hebben de dossiers slimme bewaar- en vernietigingstermijnen. Digitaliseren brengt gemak en efficiency met zich mee. Zo bespaar je tijd.

Activeren van deze koppeling
Het accountants- of administratiekantoor kan deze koppeling voor de werkgever activeren.
Bekijk ook eens
Dapas Software

Dapas Software optimaliseert werkprocessen en draagt bij aan de efficiency van een kantoor. Het is een applicatie waarbij gebruik wordt gemaakt van workflows.

Atrea

Met Atrea beschik je over een geautomatiseerd systeem voor tijdregistratie, toegangscontrole, HRM en absentiemanagement.

Dataspace

Dataspace help haar klanten om documentlogistiek nog beter te organiseren. Dit wordt gedaan middels advisering, digitalisering en archiefopslag.