Softbrick

Inzicht in tijd, rendement uit arbeid!

Als één van de marktleiders in de Benelux biedt Softbrick oplossingen voor alle facetten rondom personeelsplanning, tijdregistratie en toegangscontrole software. Organisaties kunnen bij Softbrick terecht voor één totaaloplossing die concernbreed en internationaal kan worden ingezet.  De branchespecifieke kennis die Softbrick door de jaren heen heeft opgebouwd, is direct doorvertaald naar de producten. Daarom zorgt deze software voor een merkbare verbetering van je bedrijfsprocessen.

Softbrick is beschikbaar voor bedrijven met 200 of meer werknemers.

Wat biedt deze koppeling?

  • Automatische export van werknemer- en werkgevergegevens vanuit Loket.nl naar Softbrick
  • Het automatisch importeren van variabele gegevens vanuit Softbrick naar Loket.nl

Type Koppeling

Webservice

Over het bedrijf achter deze koppeling

Softbrick is al 20 jaar toonaangevend in de wereld van Workforce Management Solutions. Softbrick ontwikkelt en levert software voor de retail, industrie, logistiek en dienstverlening. Meer dan 200.000 mensen worden dagelijks gepland en geregistreerd met de oplossingen van Softbrick. Het voordeel voor de klant is loonkostenbesparing door een efficiëntere inzet van resources op de werkvloer. Vanwege een uitgekiende manier van budgetteren, normeren, roosteren, personeelsplanning en tijdsregistratie is het mogelijk om binnen een kort tijdsbestek grip te krijgen op de organisatie en de kosten.

Prijzen van deze software

Loket.nl brengt geen extra kosten voor deze koppeling in rekening. De kosten die door Softbrick in rekening gebracht worden, zijn op aanvraag.

Activeren van deze koppeling

Het accountants- of administratiekantoor kan deze koppeling voor de werkgever activeren.

Branches: cultuur & sport, retail, horeca, vervoer & post & opslag, groothandel, industrie, zakelijke dienstverlening

Recensies

Geen recensies beschikbaar

Jouw recensie over Softbrick

  • Add a new row
  • Add a new row

Bekijk ook eens

App van de maand

tamigo

tamigo is niet alleen de oplossing voor planning en tijdregistratie, maar geeft je ook optimaal inzicht in productiviteit, loonkosten en andere KPI's.

L1NDA

L1NDA is dé online personeelsplanner van Nederland en maakt plannen weer leuk. Door te plannen met L1NDA bespaar je tot 75% tijd en 4% op loonkosten door inzicht in belangrijke cijfers als loonkosten en arbeidsproductiviteit.

(4)
Blue Carpet

Blue Carpet HR Manager helpt organisaties om het beoordelings- en ontwikkelingsgesprek te verbeteren en natuurlijk te digitaliseren.