SUCSEZ

Een vergelijkingsmodule voor zorgverzekeraars en hun zorgverzekeringen

Een zo gezond mogelijk leven leiden. De verantwoordelijkheid hiervoor ligt natuurlijk in eerste instantie bij de werknemer zelf. Een werkgever kan hierbij echter ook een rol vervullen, door personeel te ondersteunen bij het maken van keuzes die de gezondheid positief beïnvloeden. Met het aanbieden van verschillende zorgverzekeringen, stelt de werkgever de werknemer in staat een keuze te maken die is afgestemd op zijn of haar persoonlijke gezondheidssituatie. Ook kan een zorgverzekering op maat helpen bij het slim inzetten van wachtlijstbemiddeling, waardoor een werknemer na een operatie weer snel terug op de werkvloer verschijnt.

 

In het Werknemerloket staat een vergelijkingsmodule voor zorgverzekeraars en hun zorgverzekeringen. Werknemers kunnen hier voorwaarden vergelijken en een keuze maken uit de pakketten van tien verzekeraars. Al deze verzekeraars geven een flinke collectiviteitskorting waardoor werkgevers de secundaire arbeidsvoorwaarden ook nog eens kosteloos uitbreiden. En komen de werknemers er toch niet helemaal uit? In de vergelijkingsmodule staat een telefoonnummer waar ze 24/7 advies kunnen krijgen van onafhankelijke adviseurs. Juridisch zijn er geen bezwaren omdat de werknemers zelf vergelijken en 24/7 advies kunnen inwinnen bij de zorgverzekeringsspecialisten van SUCSEZ.

Activeren van deze koppeling

Het accountants- of administratiekantoor kan deze koppeling voor de werkgever activeren.

Branches: accountancy & administratie, agrosector, bouw & installatie & infrastructuur, cultuur & sport, retail, energie, financiele & dienstverlening, horeca, onderwijs & training, kinderopvang, vervoer & post & opslag, gezondheidszorg & maatschappelijke dienstverlening, ict & media & communicatie, onroerend goed, water & afval, groothandel, industrie, persoonlijke & dienstverlening & non & profit, zakelijke dienstverlening

Bekijk ook eens

App van de maand

tamigo

tamigo is niet alleen de oplossing voor planning en tijdregistratie, maar geeft je ook optimaal inzicht in productiviteit, loonkosten en andere KPI's.

L1NDA

L1NDA is dé online personeelsplanner van Nederland en maakt plannen weer leuk. Door te plannen met L1NDA bespaar je tot 75% tijd en 4% op loonkosten door inzicht in belangrijke cijfers als loonkosten en arbeidsproductiviteit.

(4)
Blue Carpet

Blue Carpet HR Manager helpt organisaties om het beoordelings- en ontwikkelingsgesprek te verbeteren en natuurlijk te digitaliseren.