Flexibele inzet van je personeel met Duinker Automatisering BV
Je administratieve lasten verminderen? Met de modulaire tijdregistratie- en planningstool van Duinkers Automatisering BV maak je het een stuk eenvoudiger. Je hebt niet alleen realtime inzicht in de medewerker uren, ook kun je verlof, verzuim en overuren registeren.
Wat biedt de koppeling met Duinker Automatisering BV?
De koppeling zorgt voor het automatisch en foutloos uitwisselen van uw medewerker gegevens tussen Loket.nl en het Duinker Tijdregistratie Systeem. Medewerker gegevens worden via een automatisch import proces regelmatig (periode instelbaar) ingelezen in Duinker en realtime bijgewerkt. Vanuit Duinker worden o.a. de gewerkte uren, overuren, verlof, ziekte, etc. gexporteerd naar Loket.nl
Type Koppeling
RESTful API
Over Duinker Automatisering BV
Duinker is al meer dan 10 jaar de specialist in tijdregistratie, planning, productieregistratie en toegangscontrole. De arbeidsmarkt is continu in verandering en vraagt om een flexibele inzet van uw personeel. Waar tijdregistratie enkele jaren geleden vooral werd ingezet door de grotere bedrijven, behoort dit vandaag de dag tot de standaard uitrusting van iedere moderne onderneming. Duinker Automatisering BV levert een schaalbare oplossing, hierdoor is er voor ieder budget altijd een passende oplossing beschikbaar.
Prijzen van deze software
Cloud Software van Duinker Automatisering BV is beschikbaar vanaf €1,- exclusief btw per medewerker per maand doorlopend. Daarnaast betaal je eenmalig €495,- exclusief btw voor het gebruik van de koppeling.
Activeren van deze koppeling
Het accountants- of administratiekantoor kan deze koppeling voor de werkgever activeren.