Qwoater: Gemakkelijk en veilig digitale personeelsdossiers beheren
Met de Document Hub van Qwoater beheer je makkelijk en veilig digitale personeelsdossiers. Je kunt automatisch documenten aanbieden aan (groepen) werkgevers/werknemers. Alle documenten die je klanten je toesturen en die worden gegenereerd, worden direct op de juiste manier opgeslagen. Zo worden dossiers automatisch up-to-date gehouden. Werknemers hebben recht op inzage in hun dossier. Ook dat is geregeld inclusief autorisatie. Geautoriseerde personen, hebben alleen toegang tot de documenten voor hen. Je kunt zien wie toegang heeft gehad en vanzelfsprekend zijn de back-ups uitstekend geregeld.
Met de Document Hub beheer je op eenvoudige en efficiënte wijze digitale documenten. Je hebt structuur, voldoet aan wettelijke vereisten en de inhoud is altijd en overal beschikbaar. Daarnaast hebben de dossiers slimme bewaar- en vernietigingstermijnen. Digitaliseren brengt gemak en efficiency met zich mee. Zo bespaar je tijd.
Prijzen van deze software
Loket.nl brengt geen extra kosten voor deze koppeling in rekening. De kosten die door Qwoater in rekening gebracht worden, zijn op aanvraag.
Activeren van deze koppeling
Het accountants- of administratiekantoor kan deze koppeling voor de werkgever activeren.