tamigo: Vereenvoudig personeelsplanning, urenregistratie, verloning & communicatie!
Het workforce management systeem van tamigo zorg ervoor dat jij als ondernemer kan besparen op loonkomsten en tijd. Met het systeem plan je jouw medewerkers in op basis van competenties, beschikbaarheid en KPI’s als loonkosten, productiviteit, verwachte omzet, gebudgetteerde omzet en ideale bezetting. Zo bespaar je tijd en zie je snel of de bezetting in orde is. Alle informatie is beschikbaar op één plek, en door eenvoudig onderscheid tussen regio’s, locaties en afdelingen houd je altijd het overzicht.
Organisaties van klein tot groot en in diverse sectoren kunnen uitstekend overweg met tamigo. Het is een gebruiksvriendelijk en intuïtief systeem waarmee medewerkers, managers en HR-professionals via desktop, tablet en de mobiele app gemakkelijk en snel hun activiteiten kunnen uitvoeren. tamigo houdt eveneens zaken als verlof, verzuim en tijd-voor-tijd bij.
Tijd besparen, makkelijk in- en uitklokken via een mobiele app, meer inzicht krijgen in loonkosten en altijd up-to-date rapportages? Dit alles kan met tamigo.
Wat biedt de koppeling met tamigo?
• Eenmalig medewerkersdata invoeren/aanpassen in Loket.nl en tamigo wordt direct automatisch geupdate. Voorkomt dubbele administratie, wat veel tijd bespaart.
• Een eenvoudige export van werknemer- en werkgevergegevens vanuit Loket.nl naar tamigo.
• Een eenvoudige import van variabele gegevens (gewerkte-, verlof-, ziekte- en toeslaguren) vanuit tamigo naar Loket.nl
• Eenvoudige betaling van salarissen en loonbelasting door foutloze urenregistratie en CAO/ATW toepassing.
Type Koppeling
RESTful API
Over tamigo
tamigo is een specialist in online personeelsplanning. Door de focus op eenvoud en sterke analytische inzichten profiteren inmiddels meer dan 300.000 gebruikers in 20 landen dagelijks van tamigo.
tamigo streeft ernaar dat klanten optimaal gebruik maken van de applicatie. Met slimme software en gericht advies helpen zij nationale en internationale organisaties met het reduceren van loonkosten en het optimaliseren van processen, omzet en marge. tamigo heeft een eigen inkloksysteem (tamigo touch) en apps voor Android en iOS.
Naast onbeperkt support biedt tamigo een groot scala aan managementrapportages. Hierdoor kan er snel en vooraf bijgestuurd worden en achteraf geanalyseerd worden wat er gebeurd is en hoe het proces verbeterd kan worden.
tamigo gelooft niet in grote IT-projecten, maar een pragmatische aanpak waardoor je binnen enkele dagen ‘live’ kunt zijn!
Prijzen van deze software
De koppeling met Loket.nl wordt kosteloos aangeboden. tamigo heeft een maandelijkse fee op basis van het gebruikers/vestigingen, zodat al onze klanten kunnen profiteren van dezelfde functionaliteiten. De prijzen staan weergegeven op de website van tamigo.
Activeren van deze koppeling
Het accountants- of administratiekantoor kan deze koppeling voor de werkgever activeren.