TimeChimp: minimale inspanning en maximaal overzicht
TimeChimp is een urenregistratietool en ‘alles’ daaromheen. Naast uren kun je ook uitgaven en ritten registreren, projecten beheren, resources plannen, offertes en facturen maken, koppelen met andere tools, verlof/ziekte/overuren bijhouden en meer.
Wat biedt de koppeling met TimeChimp?
Door de koppeling vereenvoudig je de (interne) administratie. Zo hoeven medewerkers nog maar op een plek hun uren te registreren bijvoorbeeld. Dat bespaart niet alleen tijd, maar voorkomt ook fouten. Concreet biedt de koppeling het volgende:
- Importeer medewerkers direct vanuit Loket.nl in TimeChimp
- Exporteer geregistreerde uren in TimeChimp eenvoudig naar Loket.nl. Niet alleen gewerkte uren, maar ook ziekte en verlof
Type Koppeling
RESTful API
Over TimeChimp
TimeChimp helpt bedrijven om efficiënt en productief te werken en zorgt daarmee voor gelukkige medewerkers (en klanten). Dat doet TimeChimp d.m.v. innovatieve en gebruiksvriendelijke software gericht op het inzichtelijk maken van de (uren)administratie. Met minimale inspanning een maximaal overzicht verkrijgen om zo grip op je organisatie te houden.
Prijzen van deze software
Voor het gebruik van TimeChimp betaalt een organisatie een vast bedrag per maand en daarna per gebruiker per maand. Het bedrag hangt af van welk pakket je kiest (Basic, Business of Enterprise) en of je maandelijks of jaarlijks betaalt. Meer informatie vind je hier. Voor het gebruik van de koppelingen tussen Loket.nl en TimeChimp worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Activeren van deze koppeling
Het accountants- of administratiekantoor kan deze koppeling voor de werkgever activeren.