Yuki: De administratieve verwerking volledig geïntegreerd met automatische documentherkenning
Boekhoudsoftware was 25 jaar hetzelfde, zowel voor ondernemers als voor accountants. Met Yuki is daar radicaal verandering in gekomen. Yuki is een boekhoudplatform waarbij de administratieve verwerking volledig geïntegreerd is met automatische documentherkenning, een portaal voor klantcommunicatie en controletools om het administratieve proces te managen. Hierdoor is het proces van financiële verslaglegging en raadpleging spectaculair versneld. De kracht van Yuki is dat de Yuki software veel werk uit handen neemt. Een ondernemer kan op elk moment op eenvoudige wijze documenten aanleveren via Dropbox, e-mail, uploaden of een scanner. De slimme Yuki software zoekt dan uit waar het document moet komen te staan. Zo is de financiële huishouding voor een ondernemer 24/7 realtime online inzichtelijk. De voorkant van Yuki is speciaal ontwikkeld voor ondernemers en de achterkant voor accountants.
Wat biedt de koppeling met Yuki?
De koppeling tussen Yuki en Loket.nl maakt het mogelijk de loonstroken en journaalposten uit Loket.nl te halen en deze automatisch in de online Yuki boekhouding te plaatsen.
Type Koppeling
RESTful API
Over Yuki
Yuki is in 2007 opgericht. De missie van Yuki is de samenwerking tussen ondernemer en accountant te versterken, door ze met elkaar te verbinden via één online boekhoudplatform waar ze samen werken aan de online boekhouding. Een ondernemer zit niet te wachten op het zelf doen van de boekhouding, maar wil wel zijn business financieel gezond sturen. Dit kan alleen als de online boekhouding volledig en op tijd is bijgewerkt.
Prijzen van deze software
Loket.nl brengt geen extra kosten voor deze koppeling in rekening. De kosten die door Yuki in rekening gebracht worden, zijn op aanvraag.
Activeren van deze koppeling
Het accountants- of administratiekantoor kan deze koppeling voor de werkgever activeren.