Moderne manier van loonadministratie zelf doen!

Bespaar tijd, voorkom fouten en werk volledig online.

Loonadministratie

Vertrouwd door 350+ accountantskantoren en 120.000 werkgevers in Nederland

Klantervaring Van Oers met Loket.nl
Klantervaring Jumbo met Loket.nl
Klantervaring SMB Willems met Loket.nl
Klantervaring BDO met Loket.nl
Klantervaring Alfa met Loket.nl

Flexibel je
loonadministratie zelf doen

Als ondernemer met personeel in dienst ontkom je er niet aan: het bijhouden van de loonadministratie. Loonadministratie is het doen van alle administratie rondom het loon én andere componenten van het salaris.

Er lijken voor een ondernemer vaak twee keuzes te zijn: loonadministratie uitbesteden of het juist zelf doen. Loket.nl biedt je een derde optie, de perfecte middenweg die je op eigen manier kunt invullen. Jij bepaalt zelf wat je wel en niet zelf wil doen. We geven graag een voorbeeld: wil je wel zelf de uren en vergoedingen van je medewerkers invoeren, maar vind je het spannend om een nieuwe medewerker in te voeren in de applicatie? Dan kun je dat uitbesteden. Door de flexibiliteit van Loket.nl hoef jij niet te kiezen tussen uitbesteden of loonadministratie zelf doen, maar bepaal jij welke samenwerking je prettig vindt.

Voordelen loonadministratie zelf doen

Eenvoudig en foutloos

De loonadministratie is een repeterend proces wat je iedere week, 4 weken of maand moet uitvoeren om je medewerkers hun salaris te kunnen betalen en te voldoen aan de verplichtingen van de Belastingdienst. Daar wil je niet teveel tijd aan kwijt zijn. Met Loket.nl maken we dit proces eenvoudig, en we helpen je fouten te voorkomen. Wij voeren standaard ruim 250 controles uit op elke salarisverwerking en hebben wij ook nog eens meer dan 1.500 controles bij de invoer van gegevens. Daarnaast heeft de loonadministratie van Loket.nl handige integraties met andere systemen. Denk hierbij aan KvK, RDW en Google Maps. Na het invoeren van een kenteken halen wij alle gegevens over de bijtelling op bij het RDW. Dan weet jij meteen zeker dat het goed staat. Dat maakt het loonadministratie zelf doen een stuk makkelijker.

Loonadministratie
Loonadministratie

Moderne manier van loonadministratie zelf doen

Op elke gewenste plek kun je de loonadministratie zelf doen. Loket.nl werkt op ieder apparaat: laptops, pc’s, tablets en smartphones. Ook je medewerkers hebben met Werknemerloket online toegang tot hun persoonlijke gegevens. Het uitdelen, opsturen of mailen van loonstroken behoort hiermee direct tot het verleden. Alles staat gemakkelijk op één plek opgeslagen. Ook declaraties kunnen op deze manier afgehandeld worden.

Koppel Loket.nl eenvoudig aan je andere bedrijfsapplicaties

Het is wel zo handig om je informatie op één plek te hebben. Daarom heeft Loket.nl meer dan 100 integraties met veel gebruikte bedrijfsapplicaties, zoals tijdregistratiesystemen, boekhoudpakketten en planningstools. Zo wordt de loonjournaalpost bijvoorbeeld automatisch ingelezen in Exact Online, Twinfield, Visma, Snelstart, Yuki en Muis software. De loonadministratie zelf doen gaat hiermee nog efficiënter.

Linda
Mijnrooster
Edubookers
Exact
onelinq
visionplanner
shiftbase
skednet
rrwfm
twinfield
timechimp
progress-4-logistics
duinker
dyflexis
hroffice
talent manager

Veelgestelde vragen over loonadministratie zelf doen

Heb je als ondernemer één of meer personeelsleden? Dan ben jij verantwoordelijk voor het bijhouden van de loonadministratie. Loonadministratie is, als vanzelfsprekend, het doen van alle administratie rondom het loon, maar ook van de andere componenten van het salaris

Loonadministratie zelf doen of uitbesteden is een vraag waarop het antwoord altijd gebaseerd is op jouw situatie. Heb je de juiste kennis en tijd om de loonadministratie zelf te doen, dan kun je dat zelf doen. Heb je dit niet? Dan kun je dit uitbesteden aan een accountantskantoor. Ook kun je kiezen voor de middenweg, waarin je doet wat je zelf kunt en uitbesteed wat je zelf spannend vindt, waar je geen tijd voor hebt of wat je niet kunt.

Doe je je eigen loonadministratie dan kun je gebruik maken van bijvoorbeeld Excel om alles bij te houden. Werk je met een accountant, dan kun je gebruikmaken van de voordelen van het systeem dat de accountant gebruikt. In Loket.nl kun je deze rechten heel gemakkelijk verdelen en kun je vele koppelingen maken met bedrijfsapplicaties om bijvoorbeeld plannen, roosteren en klokken goed en gemakkelijk te kunnen doen.

Salarisadministratie - Brochure Loket.nl accountantskantoren

Meer weten over Loket.nl?

Download de brochure