Officemanager Van Spaendonck Services (36 uur)

Ben jij de officemanager die we zoeken?

Als Officemanager bij Van Spaendonck Services heb jij de verantwoordelijke taak om het reilen en zeilen van de backoffice en aan aantal facilitaire taken, aan te sturen. Jij draagt er zorg voor dat alles op rolletjes loopt.

Je werkt samen met en rapporteert aan de directie van Van Spaendonck Services. Daarnaast heb je een directe collega die door jaren ervaring bij Van Spaendonck veel kennis en expertise heeft van de lopende processen en werkzaamheden. Jij neemt de verantwoordelijkheid voor de dagelijkse aansturing en samen pakken jullie de operationele taken op. Jouw proactieve houding en initiatief wordt zeer gewaardeerd. Je vindt het leuk om taken naar je toe te trekken. Al binnen een paar weken heb jij jezelf onmisbaar gemaakt binnen het team!

Jouw werkweek is nooit hetzelfde. Dit komt o.a. door de grote diversiteit aan klanten en het innovatieve karakter van Van Spaendonck Services. In de ochtend zorg jij voor een persoonlijk ontvangst van het bewonersoverleg van het kantoorpand, notuleer je en reik jij de parkeerkaarten uit. In de middag help jij je collega van marketing met de marketingactie voor de klanten van Services. Ondertussen ontvang je de bezoekers en beantwoord je de telefoon.

Waar kom je te werken?

In de rol van Officemanager ben je werkzaam bij Van Spaendonck Services. Van Spaendonck Services bestaat uit diverse labels en producten. De grootste zijn; Loket.nl en Van Spaendonck Online (VSO). Bij Van Spaendonck Services werken dagelijks 65 medewerkers.

Van Spaendonck Services is al meer dan 50 jaar deskundig op het gebied van salaris- en personeelsadministratie. Deze jarenlange ervaring en deskundigheid is binnen Van Spaendonck Services gebruikt voor de ontwikkeling van Loket.nl, de slimme online applicatie voor salaris verwerking. VSO is het modelkantoor van de applicatie Loket.nl. Alle nieuwe ontwikkelingen binnen Loket.nl worden getest en als eerste geïmplementeerd bij VSO.

Wij bieden

Een dynamische functie waarbij een beroep wordt gedaan op je senioriteit, flexibiliteit en verantwoordelijkheidsgevoel. Daarbij is er ruimte om uitdagingen op jouw eigen manier op te pakken en vorm te geven. Je komt te werken binnen een vooruitstrevende en innovatieve organisatie, waar samenwerking de sleutel tot succes is.

We bieden uitstekende arbeidsvoorwaarden waaronder een bruto jaarsalaris van € 43.500 op basis van een 36-urige werkweek.

Jouw profiel

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt gevoel voor automatisering en begrijpt het ICT jargon;
  • Je staat stevig in je schoenen en bent in staat alle neuzen dezelfde kant op te krijgen;
  • Je bent klantgericht, accuraat, flexibel en proactief;
  • 36 uur per week beschikbaar waaronder de vrijdag;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.

Jouw dagelijkse werkzaamheden vinden plaats in Tilburg West. Zodoende vinden wij het belangrijk dat je binnen een straal van 30 km ten opzichte van Tilburg woont.

Herken jij jezelf in dit profiel? Upload je CV en motivatie.

Voor nadere informatie kun je contact opnemen met Ruud van Leeuwen, directeur Van Spaendonck Services (013-3031600).

X

Wij bestaan
100 jaar

VSO 100 jaar Bekijk programma