New Vision Groep

 In
Online salaris en personeel met Loket.nl

Personele dienstverlening
New Vision biedt u personele dienstverlening aan vanuit New Vision Administraties B.V.

Is New Vision Administraties als alle andere loonadministratiekantoren?
Nee, wij zijn uw interne salarisadministrateur en HR-functionaris, tegen geringere kosten voor de geleverde kwaliteit.

Als ondernemer bent u het liefst zo min mogelijk tijd kwijt aan administratieve taken rondom uw medewerkers. Dat is logisch. Daarom heeft New Vision haar dienstverlening vernieuwd om ook op dit gebied u te ontzorgen met de oplossing: Loket.nl.

Met deze online applicatie werken wij direct met u samen op het gebied van salaris en personeel. U stelt met Loket.nl eenvoudig documenten beschikbaar aan uw werknemers via het Werknemerloket en koppelt uw salaris- en personeelsadministratie gemakkelijk aan andere applicaties.

Met Loket.nl bieden wij onze klanten een geheel digitale omgeving en zijn we leading in deze implementatie. Loket.nl biedt vele mogelijkheden en kansen om uw onderneming te ondersteunen. Samen met ons bepaalt u hoe we Loket.nl zo optimaal mogelijk inrichten voor uw onderneming en waar mogelijk koppelen we Loket.nl aan uw administratie. Op die wijze hebt u helemaal geen omkijken meer naar een loonverwerking. Zodat u kunt doen waar u goed in bent: ondernemen.

Eén online omgeving
Met Loket.nl werkt u in één online omgeving en dit heeft tal van voordelen. U bepaalt zelf wat u doet en wat u uitbesteedt aan ons. Deze manier van samenwerken is flexibel, efficiënt en minder foutgevoelig. Bovendien beschikt u altijd over de meest actuele salaris- en personeelsadministratie.

Fundament onder uw personeelsbeleid
Loket.nl vormt het fundament onder uw personeelsbeleid. Geen papieren dossiers meer, maar een digitale omgeving. Hierin legt u belangrijke informatie vast. Indien gewenst, deelt u het met medewerkers. Denk aan contracten, verstrekkingen, gespreksverslagen of diploma’s. Loopt een overeenkomst af? Loket.nl geeft tijdig een waarschuwing.

HR-dienstverlening
In het verlengde daarvan zijn wij u ook heel graag behulpzaam bij:
• Het inrichten van uw personeelsdossiers, zodat deze voldoen aan de minimale wettelijke vereisten. U hoeft zich alleen nog bezig te houden met het verzamelen van de gegevens.
• Het opzetten van een migratieplan voor uw onderneming van de huidige papieren omgeving naar een moderne, digitale informatievoorziening voor uw personeel. Denk hierbij ook aan een optimaal gebruik van het Werknemersloket op de app, tablet of pc, door bijvoorbeeld het toevoegen van nieuwsberichten e.d.
• Arbeidsrechtelijke aangelegenheden, waarbij wij gebruik maken van de ervaren arbeidsjuristen van Van Gelder Advocaten:
o Het opzetten en beoordelen van contracten en overeenkomsten met uw werknemers.
o Het voeren van juridische procedures op het gebied van arbeidsrecht.
o Het opstellen van vaststellingsovereenkomsten.
o Het uitvoeren van een personeels due diligence.

Kortom, wij zijn graag uw sparringpartner als u vragen hebt over personele zaken. Samen zoeken wij naar oplossingen die passen bij uw bedrijf.

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met Gerard Hordijk of Rianne Kruijssen.

g.hordijk@newvisiongroep.nl / 088 – 0404047
r.kruijssen@newvisiongroep.nl / 088 – 0404062

Noordeindseweg 6
2651 CW
Berkel en Rodenrijs
T 088 0404010
Website