Het gehele proces van verzekerbare arbeidsvoorwaarden eenvoudiger!

Het gehele administratie- en communicatieproces van verzekerbare arbeidsvoorwaarden eenvoudiger en efficiënter!

01 oktober 2018

Dubbele invoer in verschillende systemen is verleden tijd met Benefits-Plaza (van Keylane). Met één werknemer wijziging worden automatisch alle relevante gegevens verwerkt, premies en verzekerde bedragen berekend en direct gecommuniceerd met alle partijen, zoals verzekeraars en werknemers. Hiermee wordt de administratieve last verminderd en tegelijkertijd creëer je maximaal overzicht.

Wat is Keylane en waarom het Benefits-Plaza platform?

Keylane is een toonaangevende Europese leverancier van SaaS-softwareoplossingen voor verzekeraars en pensioeninstellingen. Meer dan honderd financiële dienstverleners in Europa maken gebruik van de software van Keylane en behalen daarmee meetbare resultaten, zoals kostenreductie, verkorting van de time-to-market en een hogere klanttevredenheid. Het Benefits-Plaza platform is één van de software solutions die Keylane biedt.

Als adviseur, verzekeraar of werkgever heb je veel administratie rondom verzekerbare arbeidsvoorwaarden. Dit wil je natuurlijk zo efficiënt mogelijk doen, zodat er kosten en tijd bespaard worden. Dan is Benefits-Plaza de uitkomst. Benefits-Plaza maakt het gehele administratie- en communicatieproces van verzekerbare arbeidsvoorwaarden voor de adviseur, verzekeraar en werkgever eenvoudiger en efficiënter.

Ongeacht waar de verzekerde regelingen zijn ondergebracht, in het platform kunnen alle regelingen beheerd worden. Zoals alle soorten pensioenregelingen, collectieve arbeidsongeschiktheid, verzuim, eigen risicodragerschap, ongevallen, ziektekosten, Algemene Nabestaanden Wet (ANW), reisverzekering en niet verzekerbare arbeidsvoorwaarden.

De benefits van een salarisadministratiekoppeling

Door het realiseren van een salarisadministratiekoppeling worden handmatige handelingen ten aanzien van werknemer mutaties tot het minimale gereduceerd. Hierdoor ontstaat een forse tijdbesparing, omdat gegevens niet dubbel ingevoerd hoeven worden en hierdoor de foutkans geminimaliseerd wordt.

De voordelen op een rij:

  • Geen dubbele handelingen m.b.t. invoer mutaties in diverse portalen;
  • Geen risico m.b.t. vergeten aanmeldingen nieuwe deelnemers (art. 5 PW);
  • 100% synchronisatie;
  • Efficiency slag d.m.v. Straight Through Process (STP) via Benefits-Plaza voor Employee Benefits regelingen;
  • Aanzienlijke reductie van foutieve input van data.

Waarom koppelen?

  • Dubbel gegevens invoeren is verleden tijd
  • Tijdsbesparing
  • Minimale foutkans
  • Zelf kiezen met welke systemen je werkt
  • Data wordt uitgewisseld op een veilige manier

Vraag vrijblijvend meer informatie aan