Salaris Vanmorgen vraagt ook om software van morgen

Meer dan 120.000 werkgevers gebruiken Loket.nl voor hun salarisadministratie

Met Loket.nl beheer je alle zaken op het gebied van HR en salaris eenvoudig op één plek. We richten ons op alles wat komt kijken bij het in dienst hebben van personeel en geloven dat er altijd een manier is om administratieve processen te verbeteren en vereenvoudigen. En dat doen we al voor meer dan 120.000 tevreden werkgevers! 

 

Rosalie

Voodelen van HR en salaris met Loket.nl

Online declareren via app

Eenvoudig te koppelen

Op de meest moderne manier en uiterst veilig koppelt Loket.nl met meer dan 75 andere bedrijfsapplicaties, zoals een tijdregistratiesysteem, boekhoudpakket en rapportagetool aan Loket.nl. Jij hebt de vrijheid om Loket.nl te koppelen aan de systemen waarmee je graag werkt. Hiermee zijn de systemen altijd up-to-date en bespaart het onnodige dubbele invoer.

Online declareren

Optimaal samenwerken

Snel en veilig met elkaar samenwerken in een online omgeving die altijd en overal toegankelijk is? Accountant en werkgever kunnen samen anticiperen op ontwikkelingen door gebruik te maken van waardevolle en uitgebreide stuurinformatie over onder andere salarisontwikkeling, werknemerskosten, verzuim en verlof.

 

 

Maatwerk

Uitgebreide HR-mogelijkheden

Bij het in dienst hebben van medewerkers komt meer kijken dan alleen de salarisverwerking. Daarom biedt Loket.nl ook standaard uitgebreide HR-functionaliteiten aan. Of het nu gaat om het bijhouden van het ziekteverzuim, het vastleggen van verstrekkingen of het laten aanvragen van verlof. Met de praktische HR oplossing regel je het eenvoudig en efficiënt.

Online loonstroken

Uitgebreide salaris functionaliteiten

Naast een optimale performance, biedt Loket.nl uitgebreide functionaliteiten om de salarisadministratie nog eenvoudiger en minder foutgevoelig te maken. Van ingerichte cao’s en sjablonen tot aan het automatisch verwerken van salarissen op een vooraf vastgestelde datum.

 

Loket.nl brengt succes

Accountantskantoren halen alles uit de applicatie om hun dienstverlening te verbreden en de HR- en salarisadministratie voor ondernemers zo eenvoudig, efficiënt en leuk mogelijk te maken. Ondernemers kunnen zich zo optimaal richten op hun medewerkers, niet op processen. Een succesvolle samenwerking.

Klantverhaal Loket.nl - Chantal van SteenpaalKlantverhaal Loket.nl - Chantal van Steenpaal
“De mogelijkheden van Loket.nl kunnen optimaal ingezet worden om een compleet HR-systeem te creëren.”
Chantal van Steenpaal, Van Oers Accountancy & Advies
Klantverhaal Loket.nl - HLB van Daal - Richard ten HaveKlantverhaal Loket.nl - HLB van Daal - Richard ten Have
“Het grote voordeel aan Loket.nl is dat je online kunt samenwerken. De uitwisseling van gegevens gebeurt allemaal digitaal.”
Richard ten Have, HLB Van Daal
Klantverhaal Loket.nl - Johan van den BergKlantverhaal Loket.nl - Johan van den Berg
“Met de verlofkalender zie je in één oogopslag wat de bezetting op de afdeling is en of er nog ruimte is om iemand vrij te geven of niet.”
Johan van den Berg, Handpicked agencies
Klantverhaal Loket.nl - SMB Willems - Wilma NeervoortKlantverhaal Loket.nl - SMB Willems - Wilma Neervoort
“Ik ben blij dat we de stap naar Loket.nl gezet hebben. Het is gebruiksvriendelijk en ik had snel mijn weg in de applicatie gevonden.”
Wilma Neervoort, SMB Willems
Salarisadministratie - Brochure Loket.nl accountantskantoren

Meer weten over Loket.nl?

Download de brochure