Cursus Inrichting & Beheer

cursus

Let op

Door de aangescherpte maatregelen rondom COVID-19 heeft Loket.nl besloten alle klassikale cursussen tot en met (in elk geval) 31 december 2020 om te zetten naar Virtual Classroom. Op deze manier kan de cursus op afstand, online gevolgd worden. Dit is tegen een gereduceerd tarief en met hetzelfde aantal PE-punten.

Cursus Inrichting & Beheer

Ben je verantwoordelijk voor zaken als applicatiebeheer, het aanmaken van gebruikers en inrichting en onderhoud van Loket.nl? Heb je de Basiscursus Loket.nl al succesvol afgerond? Dan is onze ééndaagse Cursus Inrichting en Beheer Loket.nl iets voor jou. We gaan aan de slag met het slim inrichten, opbouwen en onderhouden van loonmodellen en werkgeversgegevens. Ook laten we je zien hoe je om kunt gaan met autorisatie van gebruikers en hoe je collectieve verwerkingen uitvoert in Loket.nl. Wil jij ook meer halen uit Loket.nl? Meld je dan aan voor de cursus Inrichting en Beheer Loket.nl.

Inhoud

In deze vervolgcursus maak je een verdiepingsslag op de werking van de applicatie. We leren jou in één dag meer over Loket.nl door de volgende onderwerpen te behandelen:

  • Autorisaties Loket.nl (toekennen van rechten aan individuele gebruikers en aan teams van gebruikers, toekennen van wachtwoorden)
  • Opbouwen en onderhouden van loonmodel- en werkgeversgegevens in Loket.nl
  • Cliëntgegevens (inrichten van loonmodellen en werkgeversgegevens ten behoeve van de aansturing van de salarisverwerking)
  • Opbouwen van werkgevers in Loket.nl (inrichting ten behoeve van de operationele omgeving)
  • Collectieve verwerking (voor een aantal werkgevers een collectieve verloning opstarten, verwerken en collectief loonaangifte doen)
Voor wie

Voor wie?

De Cursus Inrichting en Beheer Loket.nl is bedoeld voor salarisadministrateurs of andere werknemers van accountants- en administratiekantoren die werken met Loket.nl en die de Basiscursus Loket.nl succesvol hebben afgerond.

Certificering

Certificering

Na de cursus ontvang je een certificaat ter bevestiging van deelname. Deze cursus is geaccrediteerd met 90 PE-punten door het Nederlands Instituut van Register Payroll Accounting (NIRPA).

Kosten

Kosten

De Cursus Inrichting en Beheer voor Accountants- en Administratiekantoren kost € 405,65 (excl. btw) per deelnemer per cursusdag, inclusief een gezamenlijke lunch. Annulering van deze cursus door de deelnemer kan kosteloos plaatsvinden tot 3 dagen voor de geplande datum van de cursus. Daarna zal 100% van de kosten in rekening worden gebracht.

Locatie en tijden

De cursus vindt plaats in het Van Spaendonck Ondernemingshuis, Reitseplein 1 te Tilburg. Wij verzorgen al onze workshops in een ruimte, voorzien van de laatste digitale technieken.

De cursus start om 09:30 uur en eindigt rond 17:00 uur. Daarna is er een gezamenlijke lunch.

De workshop wordt gegeven op de volgende data:

Er is nog geen datum voor deze training bekend

Meer workshops

Geen data bekend

webinar

Webinar ‘Hoe geef ik een goede demo?’

Bekijk webinar

Geen data bekend

workshop

Online Workshop ‘Optimaliseren gebruik Loket.nl’

Bekijk workshop

Geen data bekend

workshop

Workshop ‘Optimaliseren gebruik Loket.nl’

Bekijk workshop

09/11/2020

workshop

Online Workshop ‘Een effectief klantgesprek’

Bekijk workshop

Aanmelden nieuwsbrief

Download brochure

Aanmelden voor de cursus/workshop