Profiteer nog



van voordeel.

Profiteer nog van voordeel.

Online Basiscursus

cursus

Werk jij bij een accountants- of administratiekantoor dat Loket.nl gebruikt voor haar klanten? Heb je zelf geen of weinig gebruikerservaring met onze applicatie? Volg dan de Basiscursus Loket.nl. In deze cursus leer je in twee dagdelen (ochtenden) hoe de applicatie in elkaar zit en welke mogelijkheden deze biedt. Om goed voorbereid op cursus te komen, worden deelnemers verzocht om in de week voorafgaand aan de cursus via E-learning het algemene gedeelte van de cursus alvast te doorlopen. In dit gedeelte leer je hoe je handig navigeert en hoe je snel een overzicht aanmaakt met de informatie die jij zoekt.

Deze cursus wordt verzorgd in twee dagdelen, namelijk twee ochtenden van 09:30 – 13:00 uur. Geef je jezelf op voor een datum, dan betekent het dat je die datum ’s ochtends het eerste dagdeel volgt en een dag later ’s ochtends het volgende dagdeel. Bijvoorbeeld: je meldt jezelf aan voor de datum maandag 28 maart. Dan betekent het dat je zowel op maandagochtend 28 maart als op dinsdagochtend 29 maart de cursus volgt.

Let op: deze cursus wordt niet op locatie, maar online verzorgd (Virtual Classroom) via Microsoft Teams. Voor de online variant geldt een gereduceerde prijs van €375,-. Het aantal PE punten is zowel voor de Virtual Classroom als de klassikale cursus gelijk.

Inhoud

In de Basiscursus maak je uitgebreid kennis met Loket.nl. We leren jou hoe onze applicatie werkt door de volgende onderwerpen te behandelen:

  • Algemene werking (navigeren, meldingen, filters, overzichten)
  • Muteren van gegevens (werknemersgegevens, loonvariabelen, collectief)
  • Salarisverwerking (verlonen, outputverwerking, overzichten, ‘terugwerkendekracht’ mutaties)
Voor wie

Voor wie?

De Basiscursus Loket.nl is bedoeld voor salarisadministrateurs en HRM-adviseurs die zelf nog geen ervaring hebben met de online applicatie en die werkzaam zijn bij accountants- en administratiekantoren die werken met Loket.nl.

Certificering

Certificering

Na de cursus ontvang je een certificaat ter bevestiging van deelname. Deze cursus is geaccrediteerd met 110 PE-punten door het Nederlands Instituut van Register Payroll Accounting (NIRPA).

Kosten

Kosten

De online Basiscursus Loket.nl voor Accountants- en Administratiekantoren kost €375,- (excl. btw) per deelnemer. Annulering van deze cursus door de deelnemer kan kosteloos plaatsvinden tot 3 dagen voor de geplande datum van de cursus. Daarna zal 100% van de kosten in rekening worden gebracht.

Locatie en tijden

De cursus vindt online plaats. Waar je ook bent, met een computer en internetverbinding kun je hieraan deelnemen.

Deze cursus wordt verzorgd in twee dagdelen, namelijk twee ochtenden van 09:30 – 13:00 uur. Geef je jezelf op voor een datum, dan betekent het dat je die datum ’s ochtends het eerste dagdeel volgt en een dag later ’s ochtends het volgende dagdeel. Bijvoorbeeld: je meldt jezelf aan voor de datum maandag 28 maart. Dan betekent het dat je zowel op maandagochtend 28 maart als op dinsdagochtend 29 maart de cursus volgt.

De cursus wordt gegeven op de volgende data:

maandag 31 oktober 2022 (09:30 - 13:00)

dinsdag 01 november 2022 (09:30 - 13:00)

maandag 28 november 2022 (09:30 - 13:00)

dinsdag 29 november 2022 (09:30 - 13:00)

Meer workshops

Geen data bekend

webinar

Demo Webinar Loket.nl voor werkgevers

Bekijk webinar

On demand

webinar

Webinar on Demand: Overstap nieuwe versie Loket.nl voor werkgevers

Bekijk webinar

14/11/2022

cursus

Online Basiscursus Werkgevers

Bekijk cursus

23/11/2022

cursus

Online Cursus HRM

Bekijk cursus

Aanmelden nieuwsbrief

  • Hidden

Download brochure

Aanmelden voor de cursus/workshop

logo inruilweken

Wat als overstappen naar nieuwe salarissoftware niet ingewikkeld is?

online magazine overstappen
Leaflet declareren

Digitaal declareren: de voordelen

Meer gemak, tijd besparen en tevreden medewerkers in een handomdraai? Ontdek vijf positieve effecten in onze handige leaflet.

pop-up whitepaper bewaren medewerkersgegevens nw

Ontdek de regels en richtlijnen over het bewaren van medewerker-gegevens

Bij het in dienst nemen en hebben van medewerkers komen een hoop persoonsgegevens kijken. Digitale dossiers zijn een geschikte manier om documenten met persoonsgegevens veilig te bewaren. Maar hoe lang mag je persoonsgegevens eigenlijk bewaren?

pop-up whitepaper verlof regelen organisatie nw

Wil jij zo min mogelijk tijd kwijt zijn aan de verlofadministratie van je organisatie?

Ontdek in onze whitepaper hoe jij verlof zo eenvoudig en efficiënt mogelijk inricht.

Download brochure