Workshop ‘Een effectief klantgesprek’

workshop

Let op

Door de aangescherpte maatregelen rondom COVID-19 heeft Loket.nl besloten alle klassikale cursussen en workshops tot en met (in elk geval) 31 december 2020 om te zetten naar Virtual Classroom. Voor de Workshop ‘Een effectief klantgesprek’ zijn nog geen online data bekend.

Workshop ‘Een effectief klantgesprek’

De kans is groot dat je steeds vaker adviserende en/of commerciële gesprekken voert met je klanten. Hier komen verschillende uitdagingen bij kijken want hoe ga je écht het gesprek aan met je klanten? Hoe zorg je ervoor dat jullie elkaar voor 100% begrijpen? Ontdek het in de workshop ‘Een effectief klantgesprek’.

Inhoud

Tijdens deze workshop komen verschillende onderwerpen aan bod namelijk:

  • Verschillende soorten klanttypes: hoe ga je om met verschillende typen klanten? Heb je moeite om in gesprek te gaan met bepaalde type personen en waar ligt dat aan?
  • LSD techniek: luisteren, samenvatten en doorvragen. Het klinkt makkelijk, maar door deze techniek toe te passen kom je erachter wat je gesprekspartner bedoelt en waar de behoefte ligt.
  • SMART techniek: hoe zorg je ervoor dat je samen met de klant afspraken maakt/doelstellingen afstemt die voor jullie specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch en tijdsgebonden zijn?
  • Maken van prioriteiten: iedereen heeft het druk, maar ben je druk met de juiste dingen? Heb je intern wel de ruimte om de dingen te doen die je graag wilt doen of die echt zouden moeten?
  • Uitleg HR mogelijkheden: wat is er allemaal mogelijk binnen Loket.nl waarmee je jouw klanten (werkgevers) kunt ontzorgen?

Tijdens de workshop gaan we met elkaar in gesprek over praktijkvoorbeelden en tips en trucs om zo van elkaar te leren. Daarnaast zitten er verschillende oefeningen in de workshop verwerkt die in tweetallen of met de hele groep worden uitgevoerd.

Voor wie

Voor wie?

De workshop ‘Een effectief klantgesprek’ is bedoeld voor administrateurs en adviseurs die met Loket.nl werken en graag willen weten hoe zij effectief het gesprek aangaan met de klant.

Certificering

Certificering

Na de workshop ontvang een certificaat ter bevestiging van deelname. De workshop is geaccrediteerd met 34-PE punten door het Nederlands Instituut van Register Payroll Accounting (NIRPA).

Kosten

Kosten

De workshop ‘Een effectief klantgesprek’ duurt van 09:30 – 12:00 uur. Daarna is er een aansluitende lunch. De workshop kost €200 (excl. btw) per deelnemer, inclusief lunch. Annulering van deze workshop door de deelnemer kan kosteloos plaatsvinden tot 3 dagen voor de geplande datum van de workshop. Daarna zal 100% van de kosten in rekening worden gebracht.

Locatie en tijden

De cursus vindt plaats in het Van Spaendonck Ondernemingshuis, Reitseplein 1 te Tilburg. Wij verzorgen al onze cursussen in een ruimte, voorzien van de laatste digitale technieken.

De cursus start om 09:30 uur en eindigt rond 12:00 uur.

De workshop wordt gegeven op de volgende data:

Er is nog geen datum voor deze training bekend

Meer workshops

Geen data bekend

webinar

Webinar ‘Hoe geef ik een goede demo?’

Bekijk webinar

Geen data bekend

workshop

Online Workshop ‘Optimaliseren gebruik Loket.nl’

Bekijk workshop

Geen data bekend

workshop

Workshop ‘Optimaliseren gebruik Loket.nl’

Bekijk workshop

09/11/2020

workshop

Online Workshop ‘Een effectief klantgesprek’

Bekijk workshop

Aanmelden nieuwsbrief

Download brochure

Aanmelden voor de cursus/workshop