Profiteer nog



van voordeel.

Profiteer nog van voordeel.

Klassikale Workshop ‘Een effectief klantgesprek’

workshop

De kans is groot dat je steeds vaker adviserende en/of commerciële gesprekken voert met je klanten. Hier komen verschillende uitdagingen bij kijken want hoe ga je écht het gesprek aan met je klanten? Hoe zorg je ervoor dat jullie elkaar voor 100% begrijpen? Ontdek het in de workshop ‘Een effectief klantgesprek’.

Inhoud

Tijdens deze workshop komen verschillende onderwerpen aan bod namelijk:

  • Verschillende soorten klanttypes: hoe ga je om met verschillende typen klanten? Heb je moeite om in gesprek te gaan met bepaalde type personen en waar ligt dat aan?
  • LSD techniek: luisteren, samenvatten en doorvragen. Het klinkt makkelijk, maar door deze techniek toe te passen kom je erachter wat je gesprekspartner bedoelt en waar de behoefte ligt.
  • SMART techniek: hoe zorg je ervoor dat je samen met de klant afspraken maakt/doelstellingen afstemt die voor jullie specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch en tijdsgebonden zijn?
  • Maken van prioriteiten: iedereen heeft het druk, maar ben je druk met de juiste dingen? Heb je intern wel de ruimte om de dingen te doen die je graag wilt doen of die echt zouden moeten?
  • Uitleg HR mogelijkheden: wat is er allemaal mogelijk binnen Loket.nl waarmee je jouw klanten (werkgevers) kunt ontzorgen?

Tijdens de workshop gaan we met elkaar in gesprek over praktijkvoorbeelden en tips en trucs om zo van elkaar te leren. Daarnaast zitten er verschillende oefeningen in de workshop verwerkt die in tweetallen of met de hele groep worden uitgevoerd.

Voor wie

Voor wie?

De workshop ‘Een effectief klantgesprek’ is bedoeld voor administrateurs en adviseurs die met Loket.nl werken en graag willen weten hoe zij effectief het gesprek aangaan met de klant.

Certificering

Certificering

Na de workshop ontvang een certificaat ter bevestiging van deelname. De workshop is geaccrediteerd met 34-PE punten door het Nederlands Instituut van Register Payroll Accounting (NIRPA).

Kosten

Kosten

De workshop ‘Een effectief klantgesprek’ duurt van 09:30 – 12:00 uur. Daarna is er een aansluitende lunch. De workshop kost €465,- (excl. btw) per deelnemer, inclusief lunch. Annulering van deze workshop door de deelnemer kan kosteloos plaatsvinden tot 3 dagen voor de geplande datum van de workshop. Daarna zal 100% van de kosten in rekening worden gebracht.

Locatie en tijden

De cursus vindt plaats in het Van Spaendonck Ondernemingshuis, Reitseplein 1 te Tilburg. Wij verzorgen al onze cursussen in een ruimte, voorzien van de laatste digitale technieken.

De cursus start om 09:30 uur en eindigt rond 12:00 uur.

De workshop wordt gegeven op de volgende data:
Er is nog geen datum voor deze training bekend

Meer workshops

Meerdere data

webinar

Kennissessie Jaarovergang

Bekijk webinar

Meerdere data

cursus

E-learning Van Loket.nl Classic naar Loket.nl

Bekijk cursus

Geen data bekend

cursus

E-learning Basiscursus

Bekijk cursus

04/12/2023

cursus

Online Basiscursus Werkgevers

Bekijk cursus

Aanmelden nieuwsbrief

  • Hidden

Download brochure

Aanmelden voor de cursus/workshop

logo inruilweken

Wat als overstappen naar nieuwe salarissoftware niet ingewikkeld is?

online magazine overstappen
Leaflet declareren

Digitaal declareren: de voordelen

Meer gemak, tijd besparen en tevreden medewerkers in een handomdraai? Ontdek vijf positieve effecten in onze handige leaflet.

pop-up whitepaper bewaren medewerkersgegevens nw

Ontdek de regels en richtlijnen over het bewaren van medewerker-gegevens

Bij het in dienst nemen en hebben van medewerkers komen een hoop persoonsgegevens kijken. Digitale dossiers zijn een geschikte manier om documenten met persoonsgegevens veilig te bewaren. Maar hoe lang mag je persoonsgegevens eigenlijk bewaren?

pop-up whitepaper verlof regelen organisatie nw

Wil jij zo min mogelijk tijd kwijt zijn aan de verlofadministratie van je organisatie?

Ontdek in onze whitepaper hoe jij verlof zo eenvoudig en efficiënt mogelijk inricht.

Download brochure