Uitbreiding helpdeskmedewerkers

Online salarisadministratie - HR - Nieuws

Samen met kantoren het maximale bereiken, dat is waar we voor gaan bij Loket.nl. En kom je als kantoor ergens niet uit? Dan staan onze medewerkers van de helpdesk (NIRPA gecertificeerd) graag voor je klaar. Sinds een paar maanden hebben we onze helpdesk uitgebreid met twee nieuwe medewerkers: Joyce Habraken en Leonie Brok.

“Door m’n jarenlange ervaring bij de klantenservice van Interpolis en als HR backoffice medewerker bij uitzendbureaus ben ik erachter dat zowel het helpen van klanten als het HR- en salarisvakgebied me erg aanspreken”, zegt Joyce. Dat ze zich als een vis in het water voelt bij de helpdesk van Loket.nl is dan ook niet verrassend. Leonie heeft de afgelopen jaren ontdekt dat docent Engels niet helemaal was waar ze energie uithaalde en uit een beroepentest kwam naar voren dat salarisadministratie goed bij haar zou passen. “Tijdens een traineeship bij Quoratio kwam ik erachter dat dit helemaal klopt. Ik vind het dan ook interessant om me nog verder te verdiepen in Loket.nl en klanten verder te helpen met vraagstukken over Loket.nl”, vertelt Leonie enthousiast.

Joyce Leonie helpdesk medewerkers

Links: Joyce Habraken, rechts: Leonie Brok

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en ontwikkelingen over de applicatie en salaris en HR gerelateerde onderwerpen.

Aanmelden nieuwsbrief

Download brochure

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.