Een nieuwe unieke manier van implementeren

Een nieuwe unieke manier van implementeren

10 oktober 2018

Bijna iedere salarisadministrateur ziet als een berg op tegen de implementatie van een nieuwe applicatie voor salaris en personeel. Het staat garant voor veel stress en overwerkuren in de laatste periode van het jaar en de eerste maanden van een nieuw jaar. En de vennoten zien het aantal niet-declarabele uren fors toenemen. Al met al is het voor niemand een moment om naar uit te kijken. Het is dan ook een van de redenen waarom een kantoor niet makkelijk en zeker niet regelmatig van applicatie wisselt.

Vanaf de start van Loket.nl hebben wij een vast team van medewerkers die de kantoren persoonlijk begeleiden gedurende het implementatieproces. “Je moet je voorstellen dat tijdens het implementatietraject de normale verloning in de huidige applicatie doorgang moeten vinden, dus het komt er bovenop. Daarnaast moet je je weg zien te vinden in de nieuwe applicatie”, vertelt Jack Cales, consultant bij Loket.nl.

Naar persoonlijke voorkeur, een ingericht huis!

Om nieuwe kantoren te ontzorgen bij de implementatie, hebben we de applicatie al volledig ingericht. “Dit zorgt ervoor dat jij zelf geen omkijken hebt naar de inrichting. We weten wat er komt kijken bij een implementatie en hoe we het op de meest efficiënte manier kunnen doen.”

Met deze nieuwe manier van implementeren nemen we niet alleen heel veel werk uit handen, maar ook erg veel tijd. “Een gigantische efficiencyslag.” Voor het kantoor is het slechts alleen nog de taak om alle gegevens van het huidige systeem naar Loket.nl over te zetten. Eén van onze implementatiepartners kan dit werk ook uit handen nemen.

Zorgeloos overstappen

“We zijn blij dat we deze slag gemaakt hebben. Hiermee kunnen we onze nieuwe klanten direct ontzorgen door veel werk uit handen te nemen en de foutkans te beperken”, zegt Jack trots.

Meer weten over het implementatietraject?

Download de gratis Loket.nl brochure