Een speciale interface met nog meer gemak en overzicht

Maak je al gebruik van Qwoater in Loket.nl? Dan kun je er zeker van zijn dat alle documenten op een veilige manier opgeslagen worden Ć©n deze documenten ook automatisch met de juiste medewerkers worden gedeeld. Accountant, werkgever en medewerker kunnen optimaal samenwerken en papieren documenten zijn verleden tijd. Ook het ondertekenen van documenten gaat veilig digitaal. Een functionaliteit waar tot nu toe al heel veel gebruikers blij van worden. Om het nĆ³g handiger en overzichtelijker te maken, biedt Qwoater nu QwoaterDIRECT: een speciale interface waarmee je nog meer gemak ervaart. De voordelen hebben we hieronder voor je op een rij gezet. Voor een sfeerimpressie kun je natuurlijk ook de video hieronder bekijken. Wil je meer weten over de mogelijkheden en tarieven? De specialisten van Qwoater helpen je graag. Neem contact op via info@qwoater.nl.

De voordelen op een rij

  • Via een aparte interface heb je toegang tot alle dossiers. Je hoeft op deze manier niet meer op dienstverbandniveau te zoeken naar dossiers, maar ziet alles in Ć©Ć©n overzicht.
  • Geen onnodige downloads van documenten: documenten zijn namelijk meteen leesbaar na het selecteren.
  • Documenten kunnen direct bewerkt worden in QwoaterDIRECT. Ook hiervoor is het downloaden van documenten niet nodig. Als je de juiste rechten bezit, kun je het document bewerken en na bewerking is het juiste document direct zichtbaar in Loket.nl.
  • Aan gebruikers kun je specifieke rechten geven. Hoeft iemand van een financiĆ«le afdeling bijvoorbeeld alleen bij de declaraties van (zakelijke) onkosten te kunnen? Dan hoeft deze persoon geen toegang tot Loket.nl te hebben, maar kan hij of zij via QwoaterDIRECT alle informatie vinden die nodig is.
  • Je ziet snel bij welke medewerkers er eventueel een document mist in het dossier. Denk hierbij aan het missen van een loonheffingsverklaring, arbeidsovereenkomst of identiteitsbewijs.
  • Wil je een nieuwe werkgever opvoeren met veel documenten? Dat is in een mum van tijd geregeld.
  • Documenten zijn gemakkelijk te verplaatsen van de ene naar de andere medewerker. De wijziging kan ook direct toegepast worden op meerdere documenten.

Bekijk het gratis webinar

Nieuwsgierig geworden? Bekijk het gratis webinar waarin je het gemak ontdekt of neem contact op met de specialisten van Qwoater via info@qwoater.nl