Een praktische en overzichtelijke applicatie voor personeel- en salarisadministratie!

Accountants- en administratiekantoren werken met Loket.nl
voor meer dan 90.000 werkgevers in Nederland

Groeiende klantrelaties

Alle ruimte voor het aangaan van nieuwe relaties en het ontdekken van andere branches. Meer aandacht besteden aan bestaande klanten. De commerciële ondersteuning van Loket.nl laat jou als accountant groeien in de goede richting.

Praktische koppelingen

Voer niet alleen informatie in, maar haal ook weer waardevolle informatie uit de online applicatie. Koppel Loket.nl met verschillende financiële pakketten, met systemen voor tijdregistratie en verzuimregistratie of pensioenfondsen.

Optimale samenwerking

Veilig inloggen en gegevens delen. Snel communiceren in een online omgeving die altijd en overal toegankelijk is. Mensen en bedrijven nóg beter leren kennen waardoor ondersteuning waardevoller wordt. Zo verandert samen werken in samenwerken.

Tijd voor advies

Slimme toepassingen besparen kosten en leveren tijdwinst op. Tijd die je als accountant nodig hebt om het MKB te helpen ontwikkelen. Groeien in deze tijd, betekent inspelen op snelle veranderingen. En daarbij is goed advies onmisbaar.

Ben je geïnteresseerd in een demo van Loket.nl?

Ontdek onze uitgebreide mogelijkheden

Groeien als accountant

Wij helpen jou als accountant graag met het betreden van andere markten en het binnenhalen van nieuwe MKB-klanten. Door te werken met onze online applicatie voor personeel- en salarisadministratie, breid je jouw pakket aan diensten gemakkelijk uit waardoor ook de grotere MKB-bedrijven binnen handbereik komen. Om die groei als accountant te verwezenlijken bieden wij commerciële ondersteuning in de vorm van gepersonaliseerde brochures, advertenties en films. Verder ontwikkelen we additionele producten en diensten die werkgevers en werknemers in het MKB verbinden en werken we steeds aan verbetering van onze online applicatie. Denk bijvoorbeeld aan de Werknemerloket App. Een app voor smartphones en tablets die werknemers altijd en overal toegang biedt tot loongegevens en verlofregistratie. Maar ook onze collectieve zorgverzekering en het ‘Bloemetje van de Zaak’ (om jarige en jubilerende medewerkers te verrassen) zijn toepassingen om werkgeverschap aantrekkelijker te maken. Daarmee kun jij je klanten verbazen. Met Loket.nl hebben accountants- en administratiekantoren méér te bieden!

  • Werknemerloket App voor iOS, Android en Windows 8
  • Hoge betrouwbaarheid, veiligheid en kwaliteit
  • Commerciële ondersteuning met brochures, advertenties en films
  • Up-to-date inzicht in personeelsgegevens
  • Uitgebreide koppelingsmogelijkheden
  • Praktische managementinformatie
  • Import en export van gegevens
  • Arbeidsvoorwaarden en CAO’s
  • Collectieve zorgverzekering
  • Employee Self Service (ESS)
  • Beoordeling en opleiding
  • Bloemetje van de Zaak
  • Verlofadministratie
  • Verzuimregistratie
  • Digitale dossiers
  • En méér…

Uitgebreide stuurinformatie

Adviseer je klanten en anticipeer samen op ontwikkelingen door gebruik te maken van waardevolle managementinformatie over onder andere salarisontwikkeling, werknemerskosten, verzuim en verlof.

HRM-module voor MKB

Ziekteverzuim, personeelsdossiers, verstrekkingen, opleidingen, verlofadministratie en signaleringen. Met onze uitgebreide HRM-module werk je als accountant effectief samen met het MKB.

Lage investeringskosten

Een snellere server, betere PC of speciale software is niet nodig. Toegang tot internet. Dat is wél noodzakelijk. Met updates direct online en transparante licentiekosten zijn de investeringskosten relatief laag.

Alle gangbare cao's

In onze applicatie voor personeel- en salarisadministratie staan alle rekenregels en de voorwaarden van gangbare cao’s. Wij verzorgen al het onderhoud, zodat jij als accountant nooit iets hoeft aan te passen.

Werken 'in the cloud'

Optimale flexibiliteit voor jou als accountant en voor je klanten. Met een computer en een internetaansluiting heb je op ieder gewenst moment veilig toegang tot de volledige applicatie, zonder speciale software of systeembeheer.

Updates en onderhoud

Updates op de applicatie installeren wij centraal en online. Zo is Loket.nl altijd actueel voor jou als accountant en voor je klanten. Pro-actief onderhoud vinden wij essentieel. Daarmee is iedereen verzekerd van een 100% correct systeem.

Dossiers digitaliseren

In Loket.nl heb je loonstroken, jaaropgaven en loonaangiften snel en makkelijk bij de hand. Wil je als werkgever personeelsdossiers volledig digitaliseren? Met een additionele module is ook dat mogelijk in Loket.nl.

Cursussen van Loket.nl

Om accountants- en administratiekantoren zo efficiënt en effectief mogelijk te laten werken met Loket.nl, organiseren wij meerdere keren per jaar praktische door het NIRPA geaccrediteerde cursussen, waarmee PE-punten te behalen zijn.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van nieuws en ontwikkelingen 

De kracht van samenwerking: koppel Loket.nl met verbazingwekkend veel software en toepassingen!

Financieel

  • Accountview
  • I-Muis
  • Cash
  • Cash & Pay
  • Reeleezee
  • DBS
  • Fis2000
  • ABW/Agresso van Unit4
  • Exact
  • Asperion
  • Minox

Financieel

  • King
  • AFAS Profit
  • Alure
  • Twinfield
  • Intelly

Verzuim

  • Absentiemanager 
  • i-Signaal 

Pensioenfondsen

  • Syntrus Achmea
  • Cordares
  • Relan
  • Colland
  • ABP
  • A&O Services
  • Bakkers Pensioen
  • PGGM

Portal

  • Alure / Innolan
  • Reporting portal

Planning & tijdregistratie

  • Atimo / Timewize
  • ATPS
  • DeltaT (Atrea)
  • TeamUrenplan (East4)
  • L1nda
  • Mijnrooster / plan8
  • Nostradamus
  • Planrad
  • Softbrick

Diversen

  • Belastingdienst
  • Equens (interpay)

Veiligheid en Kwaliteit

Kwaliteit
Kwaliteit is voor Loket.nl van groot belang. Al in 2007 ontvingen wij van BDO een SAS70-verklaring type II. In 2010 werd Loket.nl, als aanbieder van een online applicatie voor personeel- en salarisadministratie, als één van de eersten in Nederland ISAE 3402 type II gecertificeerd. Met deze certificering geven het management van Loket.nl en de certificerend accountant aan dat de dienstverlening van Loket.nl betrouwbaar en ‘in control’ is.

Beschikbaarheid
De beschikbaarheid en responstijd van Loket.nl meten wij op geautomatiseerde wijze, iedere minuut vanuit tien verschillende locaties over de hele wereld. Loket.nl wordt gehost vanuit twee Nederlandse datacenters. Indien het ene datacenter niet beschikbaar is, dan is het andere datacenter volledig in staat de benodigde capaciteit te leveren. Daarmee is Loket.nl redundant uitgevoerd. Door gebruik te maken van Nederlandse datacenters, garanderen wij de opslag van gegevens in Nederland.
Veiligheid
Vanzelfsprekend wordt alle data van Loket.nl versleuteld verzonden, via met SSL-certificaten beveiligde verbindingen. Daarnaast hebben wij firewalls opgenomen in de infrastructuur. Dagelijks voeren wij een veiligheidsscan uit met Trust Guard, waarvan het resultaat zichtbaar is op de inlogpagina. Loket.nl maakt gebruik van Managed Security Monitoring waarbij een gerenommeerde Nederlandse security partner 24/7 al het netwerkverkeer van Loket.nl inspecteert op verdachte activiteiten die tot schade kunnen leiden. Al onze beveiligingsmaatregelen, waaronder de jaarlijkse penetratietesten en de Managed Security Monitoring, zijn onderdeel van de halfjaarlijkse ISAE 3402 audit.

Meer informatie over Loket.nl?

Verrassend handig: de Werknemerloket App

Laat werknemers eenvoudig overal hun persoonlijke gegevens, salarisspecificaties en verlofregistratie inzien.

Accountants en adviseurs die met plezier Loket.nl gebruiken: