Een praktische en overzichtelijke applicatie voor personeel- en salarisadministratie!

Accountants- en administratiekantoren werken met Loket.nl
voor meer dan 90.000 werkgevers in Nederland.

Optimale Samenwerking

In de gebruiksvriendelijke online omgeving van Loket.nl kunnen jij en je accountant snel en veilig met elkaar communiceren en gegevens delen. Zo werk je intensiever samen en wordt het advies van je accountant een stuk waardevoller.

Digitale Dossiers

In onze online applicatie raadpleeg je snel en digitaal de loonspecificaties, jaaropgaven, kostenoverzichten en loonaangiftes. Wil je personeelsdossiers volledig digitaliseren? Met een additionele module is ook dat mogelijk in Loket.nl.

Managementinformatie

In onze applicatie voor personeel- en salarisadministratie vind je actuele managementinformatie over onder andere salarisontwikkeling, werknemerskosten, verzuim, verlof en opleidingen. Dat maakt sturing een stuk effectiever.

Aandacht voor Werknemers

De personeel- en salarisadministratie kost minder tijd met Loket.nl. Daardoor kun je ondersteuning geven aan werknemers waar nodig of meedenken over persoonlijke ontwikkeling. Meer tijd en aandacht. Dat is aantrekkelijk werkgeverschap.

Wil jij als ondernemer ook slim samenwerken via Loket.nl?

Kies uit een van de meer dan 200 accountants- en salariskantoren die al werken met Loket.nl. Zij vertellen je graag meer over de mogelijkheden en hun specifieke dienstverlening op het gebied van online salaris en personeel.

Groeien in het MKB

Gemakkelijker werken, kennis delen, samenwerken en méér doen met minder tijd. Dat is allemaal van belang om te kunnen groeien in het MKB. Loket.nl helpt accountants- en administratiekantoren om werkgeverschap in het MKB aantrekkelijker en eenvoudiger te maken. Dat doen wij door onze online applicatie en onze dienstverlening steeds verder uit te breiden. Met het digitale personeelsdossier bijvoorbeeld. Een mooie mogelijkheid in de applicatie waarmee je een eind maakt aan papieren archieven en zoekgeraakte documenten. Maar ook door Loket.nl te koppelen met andere software en toepassingen. Door een koppeling met een programma als Absentiemanager krijg jij als werkgever meer inzicht in de aard en het verloop van ziekteverzuim, waardoor je tijdig kunt anticiperen op signalen. Met onze ‘Werknemerloket App’ verbinden we werkgevers en werknemers. Met een smartphone of tablet kunnen werknemers altijd en overal hun loonspecificaties, jaaropgaven en verlofregistratie inzien en verlofaanvragen doen. Of verras jarige en jubilerende werknemers met een ‘Bloemetje van de Zaak’. Kortom, Loket.nl is méér dan een applicatie voor personeel- en salarisadministratie. Vind jij aantrekkelijk werkgeverschap ook belangrijk en wil jij groeien als werkgever in het MKB? Vraag dan jouw accountant of adviseur naar de mogelijkheden van Loket.nl!

  • Slim samenwerken en communiceren met je accountant
  • Koppelingen met veel andere software en toepassingen
  • Werknemerloket App voor iOS, Android en Windows 8
  • Efficiënt en effectief voor grote en kleine werkgevers
  • Handige zelfservicemogelijkheden voor werknemers
  • Opslag van gegevens in Nederlandse datacenters
  • Accountants hebben meer tijd voor advies
  • Online overal en altijd toegankelijk
  • Arbeidsvoorwaarden en CAO’s
  • Flexibel en gebruiksvriendelijk
  • Aantrekkelijk werkgeverschap
  • Praktische sturingsinformatie
  • Collectieve zorgverzekering
  • Beoordeling en opleiding
  • Bloemetje van de Zaak
  • Verlofadministratie
  • Verzuimregistratie
  • Digitale dossiers
  • En méér…

Uitgebreide Stuurinformatie

Analyseer samen met je accountant de uitgebreide managementinformatie over onder andere salarisontwikkeling, leeftijdsopbouw van werknemers, werknemerskosten, verzuim, verlof en opleidingen.

Werken 'In the Cloud'

Optimale flexibiliteit voor jou als werkgever en voor je accountant. Met een computer en een internetaansluiting heb je op ieder gewenst moment veilig toegang tot de volledige applicatie, zonder speciale software of systeembeheer.

HRM-module voor MKB

Ziekteverzuim, personeelsdossiers, verstrekkingen, opleidingen, verlofadministratie en signaleringen. Onze uitgebreide HRM-module is helemaal toegespitst op aantrekkelijk werkgeverschap in het MKB.

Dossiers digitaliseren

In Loket.nl heb je loonstroken, jaaropgaven en loonaangiften snel en makkelijk bij de hand. Wil je als werkgever personeelsdossiers volledig digitaliseren? Met een additionele module is ook dat mogelijk in Loket.nl.

Koppelingen met Loket.nl

Koppel Loket.nl met financiële software, pensioenfondsen, Belastingdienst, tijdregistratiesystemen, personeelsplanning en vele andere toepassingen. Zo maken jij en je accountant nog effectiever gebruik van onze online applicatie.

Updates en Onderhoud

Updates op de applicatie installeren wij centraal en online. Zo is Loket.nl altijd actueel voor accountants, werkgevers en werknemers. Pro-actief onderhoud vinden wij essentieel. Daarmee is iedereen verzekerd van een 100% correct systeem.

Meerdere Gebruikers

Meerdere gebruikers van zelfs verschillende vestigingen werken probleemloos met verschillende rollen in de online applicatie. Samen met je accountant bepaal je werkwijze en rolverdeling op het gebied van personeel- en salarisadministratie.

Mobiele apps

De Werkgeverloket app en de Werknemerloket app maken de online samenwerking tussen werkgevers en werknemers nog eenvoudiger. Op heel eenvoudige wijze regelen werkgevers en werknemers zaken rondom hun werk.

Wil je meer weten over Loket.nl?

Ontdek hoe wij werken en waarom wij vernieuwen, verbinden, verbeelden en verbazen zo belangrijk vinden.

De kracht van samenwerking: koppel Loket.nl met verbazingwekkend veel software en toepassingen!

Financieel

  • Accountview
  • I-Muis
  • Cash
  • Cash & Pay
  • Reeleezee
  • DBS
  • Fis2000
  • ABW/Agresso van Unit4
  • Exact
  • Asperion
  • Minox

Financieel

  • King
  • AFAS Profit
  • Alure
  • Twinfield
  • Intelly

Verzuim

  • Absentiemanager 
  • i-Signaal

Pensioenfondsen

  • Syntrus Achmea
  • Cordares
  • Relan
  • Colland
  • ABP
  • A&O Services
  • Bakkers Pensioen
  • PGGM

Portal

  • Alure / Innolan
  • Reporting portal

Planning & tijdregistratie

  • Atimo / Timewize
  • ATPS
  • DeltaT (Atrea)
  • TeamUrenplan (East4)
  • L1nda
  • Mijnrooster / plan8
  • Nostradamus
  • Planrad
  • Softbrick

Diversen

  • Belastingdienst
  • Equens (interpay)

Veiligheid en Kwaliteit

Kwaliteit
Kwaliteit is voor Loket.nl van groot belang. Al in 2007 ontvingen wij van BDO een SAS70-verklaring type II. In 2010 werd Loket.nl, als aanbieder van een online applicatie voor personeel- en salarisadministratie, als één van de eersten in Nederland ISAE 3402 type II gecertificeerd. Met deze certificering geven het management van Loket.nl en de certificerend accountant aan dat de dienstverlening van Loket.nl betrouwbaar en ‘in control’ is.

Beschikbaarheid
De beschikbaarheid en responstijd van Loket.nl meten wij op geautomatiseerde wijze, iedere minuut vanuit tien verschillende locaties over de hele wereld. Loket.nl wordt gehost vanuit twee Nederlandse datacenters. Indien het ene datacenter niet beschikbaar is, dan is het andere datacenter volledig in staat de benodigde capaciteit te leveren. Daarmee is Loket.nl redundant uitgevoerd. Door gebruik te maken van Nederlandse datacenters, garanderen wij de opslag van gegevens in Nederland.

Veiligheid
Vanzelfsprekend wordt alle data van Loket.nl versleuteld verzonden, via met SSL-certificaten beveiligde verbindingen. Daarnaast hebben wij firewalls opgenomen in de infrastructuur. Dagelijks voeren wij een veiligheidsscan uit met Trust Guard, waarvan het resultaat zichtbaar is op de inlogpagina. Loket.nl maakt gebruik van Managed Security Monitoring waarbij een gerenommeerde Nederlandse security partner 24/7 al het netwerkverkeer van Loket.nl inspecteert op verdachte activiteiten die tot schade kunnen leiden. Al onze beveiligingsmaatregelen, waaronder de jaarlijkse penetratietesten en de Managed Security Monitoring, zijn onderdeel van de halfjaarlijkse ISAE 3402 audit.

Meer informatie over Loket.nl?

Verrassend handig: de Werknemerloket App

Geef je werknemers eenvoudig overal toegang tot hun persoonlijke gegevens, salarisspecificaties en verlofregistratie.