Ambities verwezenlijken

Over Loket
Over Loket
We leven in een mooie tijd waarin ontwikkelingen zich in een hoog tempo opvolgen. Als organisatie moet je steeds opnieuw uitvinden hoe je relevant blijft voor je klant. Als onderdeel van de Van Spaendonck Groep hebben wij bewezen dat je door te blijven innoveren na bijna 100 jaar (opgericht in 1919) nog relevant kunt zijn voor alles wat te maken heeft met arbeidsrelaties. In de afgelopen 12 jaar hebben wij met Loket.nl de marktleiders positie verovert op het gebied van online salaris en personeel voor het MKB. Bijna een kwart van alle werknemers in het MKB ontvangt maandelijks een loonstrook vanuit Loket.nl.
Loket.nl heeft als missie om ondernemers in het MKB met personeel zorgeloos te laten ondernemen, waarbij de verbinding tussen werkgever en werknemers centraal staat. Van het invoeren van salarismutaties tot het verrassen van werknemers op hun verjaardag. Alles wat wij ontwikkelen is erop gericht om ondernemers administratief te ontzorgen. Voor hen hebben wij een online-tool voor personeel en salaris. Door samenwerking met accountantskantoren en slimme integraties met andere software applicaties zorgen wij ervoor dat de ondernemer zo min mogelijk omkijken heeft naar de administratie. Wij richten ons op alles wat komt kijken bij het in dienst hebben van personeel en geloven dat er altijd een manier is om administratieve personeelsprocessen verder te verbeteren en te vereenvoudigen. Hierin vinden wij het belangrijk om trouw te blijven aan onze kernwaarden: betrouwbaar, kwaliteit, samenwerken en ontzorgen.

 

Sinds april 2017 werken we vanuit het gerenoveerde Van Spaendonck Ondernemingshuis, waar ook Loket.nl haar onderkomen vindt. Een inspirerende omgeving waar mensen elkaar kunnen ontmoeten en samen kunnen creëren.

“Bij Loket.nl stellen we onszelf iedere dag de vraag hoe we klanten verder kunnen helpen in hun dienstverlening richting de werkgever”
Hulpvaardigheid en loyaliteit, ten opzichte van elkaar en onze klanten, zitten in onze genen. Voor ons zijn dit de basisvoorwaarden voor de langdurige relatie die wij graag willen aangaan met accountants- en administratiekantoren. Wij vinden het belangrijk om samen de wensen te bespreken en te beoordelen waarmee wij klanten het beste kunnen ondersteunen. Bij de vraag hoe zij van acquisitie een succes kunnen maken bijvoorbeeld. Wij bedenken praktische oplossingen waar zij op wachten, maar die zij tegelijk nooit hadden verwacht. Zoals gepersonaliseerd promotiemateriaal in de vorm van brochures en online video. Daar worden zij blij van. En wij ook.
“Ons hart gaat sneller kloppen van mensen en
organisaties die anderen verbazen met onze
verrassende oplossingen.”
Ontdek onze slimme toepassingen
Werken bij Loket.nl