atrea logo
Altijd en overal beschikken over actuele gegevens door het vastleggen van HRM stamgegevens
Met Atrea beschik je over een geautomatiseerd systeem voor tijdregistratie, toegangscontrole, HRM en absentiemanagement.
Wat biedt deze koppeling
Leg je HRM stamgegevens vast waarmee je op elk moment en vanaf elke plek kunt beschikken over actuele gegevens. Stel werkroosters samen en ken deze toe aan uw medewerkers. Samen met de goedgekeurde afwezigheidsverzoeken levert dit een actuele bezettingsplanning op.

 

Je medewerkers registreren hun gewerkte tijd op boekingsterminals. In het geval van afwijkingen, krijg je meldingen. Het systeem berekent op basis van de werkroosters en rekenregels automatisch gewerkte uren, overwerk, toeslagen en absenties. Je kunt desgewenst de Wettelijke verlofregeling toepassen. Rapportages helpen je de juiste besluiten te nemen en desgewenst direct bij te sturen.

 

Met de Employee Self Service (ESS) krijgen je medewerkers toegang tot het systeem. Zij kunnen zelf afwezigheidsverzoeken indienen en correcties aanvragen. Daarbij kunnen zij gebruik maken van de mobiele app.

 

  • Efficiënter Workforce Managementproces
  • Beter inzicht en minder fouten
  • Hogere medewerkerstevredenheid
  • Aanpasbaar aan elke CAO of personeelsregeling
  • Handige koppelingen met salaris systemen
Type Koppeling
Webservice
Over het bedrijf achter deze koppeling
In de loop der jaren is tijdregistratie bij Atrea uitgegroeid naar een breder concept dat beantwoordt aan de eisen en wensen rondom ‘arbeid’. Atrea biedt klanten inzicht in de dynamiek van Workforce Management op de werkvloer, zowel technisch als inhoudelijk.

 

Atrea heeft meer dan 50 jaar ervaring. Samen onderzoeken en ontwikkelen we de beste oplossing. Wij verzorgen alle stappen in het proces. Van de inventarisatie van je wensen tot en met installatie en onderhoud. Een team van consultants verzorgt de configuratie op maat van je systeem en training van de gebruikers op locatie.

 

Inmiddels heeft Atrea met de systemen een antwoord op veel van de uitdagingen rondom de inzet van arbeid. Omdat elke situatie uniek is en maatwerk daarmee van groot belang is, mag je van Atrea een proactieve rol in de totstandkoming van uw systeem verwachten. Meedenken, luisteren en anticiperen zijn essentiële uitgangspunten in de samenwerking.

Activeren van deze koppeling
Het accountants- of administratiekantoor kan deze koppeling voor de werkgever activeren.
Bekijk ook eens
InterShift

InterShift is een online planningsapplicatie waarin diensten en uren kunnen worden ingepland voor werknemers.

Asperion

Financiële en administratieve toepassingen voor het MKB en de accountancy.

Mijnrooster

Een online oplossing om personeelsplanningen overzichtelijk te houden.