Jouw oude software is nog



geld waard.

Jouw oude software is nog geld waard.

Maak personeelsplanning leuk en kostenbesparend

Dubbele bezettingen, onderbezetting, personeelstekort door ziekteverzuim, onregelmatige salarisbetalingen. Elke organisatie krijgt hier vroeg of laat mee te maken. Mijnrooster is hiervoor de oplossing. Mijnrooster is een online personeelsplanning oplossing en helpt haar klanten al ruim 10 jaar om personeelsplanning overzichtelijk te houden. Glashelder en makkelijk.

Of je nu een planning maakt voor vier medewerkers, of voor vierduizend. Of je planning nu in xls, op papier of op een white board staat. Mijnrooster is hoe dan ook geschikt en aanpasbaar aan je wensen. Geen planning is hetzelfde, maar jouw planning werkt altijd in mijnrooster.

Mijnrooster is het eerste en meest ervaren online personeelsplanningsysteem van Nederland. Sinds 2004 biedt mijnrooster een webbased platform waarmee bedrijven en instanties van elke grootte hun administratieve zaken makkelijker en overzichtelijker maken. Mijnrooster is voor de gebruiker 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar en dus op elk gewenst moment te raadplegen en aan te passen.

Wat biedt de koppeling met Mijnrooster?

HRM en looninformatie permanent gesynchroniseerd. Door de CAO instellingen betrouwbare berekeningen van toeslagen en andere vergoedingen.

Type Koppeling

RESTful API

Over pLAN8

Mijnrooster is ontwikkeld door pLAN8 Consultancy & Development B.V., een adviesbureau voor alle personeelsplanningvraagstukken. pLAN8 adviseert in planningsprocessen. Daarbij maakt het gebruik van het zelf ontwikkelde pLAN8-stappen®. Het 8-stappen-model helpt pLAN8 bij het doorlichten, aanpassen en beter beheren van werkprocessen van organisaties. Dankzij het stappenplan zijn resultaten beter meetbaar, waardoor pLAN8 de meest effectieve inzet van medewerkers tegen de laagste kosten kan realiseren.

Prijzen van deze software

Voor het gebruik van de koppeling worden er geen kosten in rekening gebracht. Voor de realisatie en test van de koppeling wordt er een eenmalig bedrag van €295,- in rekening gebracht. De kosten voor het gebruik van de applicatie worden gebaseerd op het gebruik. Voor deze tarieven kun je terecht op: http://mijnrooster.nl/personeelsplanning/tarieven/

Loket.nl brengt geen extra kosten voor deze koppeling in rekening. Bovengenoemde kosten worden door Mijnrooster in rekening gebracht.

Activeren van deze koppeling

Het accountants- of administratiekantoor kan deze koppeling voor de werkgever activeren.

Recensies

Carien Voorn-de Vlieger
10/08/2018
De koppeling werkt naar behoren, Mijnrooster is flexibel waardoor aanpassingen makkelijk gedaan zijn. Enige nadeel is dat er geen directe koppeling in de verlofsaldi gemaakt kan worden.
  • Werkt naar behoren
  • Flexibel
  • Geen koppeling verlof

Aanmelden nieuwsbrief

  • Hidden

Download brochure

Jouw recensie over Mijnrooster

logo inruilweken

Wat als overstappen naar nieuwe salarissoftware niet ingewikkeld is?

inruilweken demo
pop-up whitepaper bewaren medewerkersgegevens nw

Ontdek de regels en richtlijnen over het bewaren van medewerker-gegevens

Bij het in dienst nemen en hebben van medewerkers komen een hoop persoonsgegevens kijken. Digitale dossiers zijn een geschikte manier om documenten met persoonsgegevens veilig te bewaren. Maar hoe lang mag je persoonsgegevens eigenlijk bewaren?

pop-up whitepaper verlof regelen organisatie nw

Wil jij zo min mogelijk tijd kwijt zijn aan de verlofadministratie van je organisatie?

Ontdek in onze whitepaper hoe jij verlof zo eenvoudig en efficiënt mogelijk inricht.

Download brochure

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.