Elke personeelssubsidie snel opgespoord en aangevraagd
MijnSubsidie is een online software oplossing voor het tijdig signaleren, controleren en aanvragen van personeelssubsidies op een eenvoudige manier.
Wat biedt de koppeling met MijnSubsidie?
Bespaar veel tijd dankzij de handige automatisering tussen Loket.nl en MijnSubsidie. Wanneer je éénmalig de gegevens van nieuwe medewerkers invoert in Loket.nl worden deze automatisch ingelezen in MijnSubsidie. Handig én met een minimale foutkans. De voordelen van MijnSubsidie zijn:
- Unieke Plug & Play
- Slimme software
- Persoonlijke instellingen
- 100% grip en overzicht
- Mogelijkheid tot volledig uitbesteden
Type Koppeling
RESTful API
Over MijnSubsidie
MijnSubsidie is er om de subsidiewereld een stuk eenvoudiger te maken voor accountants, loonadviseurs en werkgevers. Van subsidies vinden tot aanvragen: MijnSubsidie maakt het makkelijk.
Prijzen van deze software
Er zijn 2 mogelijkheden om te koppelen met MijnSubsidie. MijnSubsidie Pro en MijnSubsidie Smart.
- MijnSubsidie Pro
Met MijnSubsidie Pro werkt een salarisverwerker / accountant zelf met de software. De kosten van het Pro abonnement worden berekend aan de hand van het aantal loonstroken. Aan de hand hiervan betaal je een vast bedrag per gevonden subsidie. - MijnSubsidie Smart
Met MijnSubsidie Smart wordt er een koppeling gemaakt met Loket.nl en zal MijnSubsidie de werkzaamheden uitvoeren. Zij sluiten bij een gevonden subsidie een contract af met de cliënt en berekenen rechtstreeks een vaste fee. Als gebruiker zijn er verder geen kosten aan verbonden.
Loket.nl brengt geen extra kosten voor deze koppeling in rekening. Bovengenoemde prijzen worden door MijnSubsidie in rekening gebracht.
Activeren van deze koppeling
Het accountants- of administratiekantoor kan deze koppeling voor de werkgever activeren.