Hoe breng jij jouw klanten op de hoogte van ontwikkelingen?

Vergroot je toegevoegde waarde en ondersteun klanten nog beter op het gebied van salaris en HR

Klanten verder helpen

Het HR & salarisvak: een omgeving die eigenlijk nooit stilstaat. Er zijn veel contactmomenten met klanten, wet- en regelgeving is continu aan verandering onderhevig en vaak is er nog veel ruimte om processen te optimaliseren bij de klant. Mooie kansen om je klanten nog beter te helpen. Maar dat klinkt misschien makkelijker gezegd dan gedaan? Vind jij het soms lastig om de ontwikkelingen rondom salaris en HR onder de aandacht te brengen? En is het voor jou en collega’s soms een uitdaging om contactmomenten met klanten te realiseren waarin je ook echt jouw klanten verder kunt helpen? Dan ben je niet de enige! Uit interviews met verschillende kantoren komt duidelijk naar voren dat hulp op dit vlak erg welkom is.

Contentreeks kantoren
Contentreeks kantoren

Jij kunt je aanmelden voor onze pilot

Wij starten met een pilot waarin we door middel van leerzame en praktische tips handvatten geven om aan de slag te gaan om jouw toegevoegde waarde te vergroten en klanten nog beter te ondersteunen op het gebied van salaris en HR. Je kunt je nu als één van de eersten aanmelden om meegenomen te worden in deze tips en adviezen. Daarnaast zijn we ook heel benieuwd waar jouw behoeftes liggen. Aanmelden kan door onderstaand formulier in te vullen. 

Afhankelijk van het succes van deze pilot willen we de mogelijkheden jou te ondersteunen verder uitbreiden.

Ja, ik wil graag praktische handvatten om mijn toegevoegde waarde te vergroten

Vul onderstaand formulier in.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.