Workshop ‘Optimaliseren gebruik Loket.nl’

voor Accountants- en Administratiekantoren
Ben jij een ervaren professional die al geruime tijd met Loket.nl werkt en wil weten hoe je Loket.nl nog efficiënter kunt gebruiken en verder kunt optimaliseren? Waardoor je tijd vrij maakt om de dienstverlening aan jouw klanten te verbreden en de binding met hen te vergroten?  Volg dan de nieuwe workshop ‘Optimaliseren gebruik Loket.nl’, waarin in één dag in een interactieve bijeenkomst met ervaren en door de wol geverfde collega’s onderstaande zaken aan bod komen. In deze workshop is veel gelegenheid voor uitwisseling van ervaring tussen Loket.nl-professionals. Het resultaat van deze actieve dag is een door collega’s getoetst praktisch actieplan dat onmiddellijk in het eigen kantoor kan worden opgepakt. In dat kader is het ook aan te bevelen dat meerdere collega’s van één kantoor samen aan de workshop deelnemen.
Inhoud
Welke mogelijkheden heb je ter beschikking?

  • Klanten segmenteren en je bedieningsconcept bepalen
  • Standaardiseren ( gebruik van product- signaal en autorisatiesets)
  • Slim gebruik maken van functionaliteiten in Loket.nl, zoals notities en emailteksten
  • Collectief en automatisch verlonen van de klanten die hiervoor geschikt zijn
  • Inrichting salarisverwerking ; handige tips bij aanpassingen in de inrichting op loonmodel en administratieniveau, denk hierbij aan slim gebruik van profielen, looncomponenten, grondslagen en fondsen
  • Fouten bij dubbele invoer zoveel mogelijk voorkomen door zoveel mogelijk mutaties in te laten voeren door de bron met behulp van exportsets, importsheets en muteerset werknemer ( werknemer of werkgever)

Analyse eigen klantenbestand op basis van geïntegreerde Qlik Sense dashboard

De rapportages uit Loket.nl als stevig fundament voor een aanpak,

Deelnemers loggen in de eigen productieomgeving in en maken een analyse op basis van de huidige inrichting en het geïntegreerde Qlik Sense dashboard, waarin onderstaande vragen aan bod komen.

  • Inventarisatie van het gebruik van sets die ingericht zijn op providersniveau
  • Welke en hoeveel klanten komen in aanmerking voor collectief/automatisch verlonen ?
  • Hoeveel klanten hebben toegang ?
  • Wordt er al collectief verloond en welke groepering wordt hiervoor gebruikt?

 

De deelnemers presenteren aan elkaar de analyse en geven hierop feedback aan elkaar.

 

Gastspreker

Een gastspreker van ons eigen modelkantoor of collega kantoor geeft een presentatie over zijn aanpak.

 

help icon loket
Verdiepingsslag

Op basis van behoefte van de deelnemers zoomen we in op bovenstaande onderwerpen, diepen we deze gezamenlijk verder uit en delen de deelnemers de eigen opgedane best practices uit de praktijk.

actieplan icon loket
Actieplan

In kleine groepen maken we een concreet actieplan voor elk deelnemend kantoor. In de groep worden de plannen collegiaal getoetst volgens een aantal professionele criteria, zodat je met een getoetst actieplan de volgende dag aan de slag kunt in je eigen organisatie.

kosten icon loket
Kosten

De workshop ‘Optimaliseren gebruik Loket.nl’ duurt een dag en kost € 383,77 (excl. Btw) per deelnemer, inclusief een gezamenlijke lunch. De cursus vindt doorgang bij minimaal 6 deelnemers en minimaal 2 deelnemende kantoren.

Locatie & tijden
De workshop vindt plaats in het Van Spaendonck Ondernemingshuis, Reitseplein 1 te Tilburg. Wij verzorgen al onze workshops in een ruimte, voorzien van de laatste digitale technieken.

 

De workshop start om 09:30 uur en eindigt tussen 16:00 en 17:00 uur.