Cursussen en workshops voor accountants-
en administratiekantoren

loket_nirpa

NIRPA gecertificeerd: hoge kwaliteit en goed
opgeleide professionals

Wij verzorgen Permanente Educatie voor eigen werknemers en voor werknemers van accountants- en administratiekantoren die werken met Loket.nl. Al onze cursussen zijn gecertificeerd voor PE-punten door het Nederlands Instituut van Register Payroll Accounting (NIRPA). Zo werken wij actief aan de hoge kwaliteit van onze applicatie en dragen we bij aan goed opgeleide professionals.

Filters:

Geen datum beschikbaar
Workshop ‘Word een koppelexpert’

In de workshop ‘Word een koppelexpert’ nemen we je uitgebreid mee in de koppelwereld van Loket.nl, zodat jij kunt inspelen op de behoeften van je klant. Tijdens deze workshop is er veel ruimte om ervaringen uit te wisselen met collega-kantoren.

20-11-2018
Workshop ‘Optimaliseren gebruik Loket.nl’

Werk jij al geruime tijd met Loket.nl en wil je weten hoe je Loket.nl nog efficiënter kunt gebruiken en verder kunt optimaliseren? Volg dan de workshop ‘Optimaliseren gebruik Loket.nl’. In deze workshop is veel gelegenheid voor uitwisseling van ervaring tussen Loket.nl-professionals.

meerdere data
Webinar ‘Nieuwe journaalmodule’

Maak je gebruik van het standaard journaal of van de journaalmodule in Loket.nl en wil je overstappen naar het nieuwe journaal volg dan dit webinar. In dit webinar laten wij je zien wat de voordelen zijn van de nieuwe journaalmodule. Heb je eenmaal de overstap gemaakt dan wordt het onderhoud een stuk eenvoudiger.

meerdere data
Webinar ‘werken met Qwoater’

Met Qwoater beheer je eenvoudig en veilig digitale personeelsdossiers in Loket.nl. Maar hoe werkt Qwoater? Hoe zet je het aan? Hoe kun je documenten genereren en uploaden? In dit webinar Qwoater nemen we je mee in de mogelijkheden en werking van Qwoater.

13-11-2018
Basiscursus

De Basiscursus Loket.nl is bedoeld voor salarisadministrateurs en HRM-adviseurs die zelf nog geen ervaring hebben met de online applicatie en die werkzaam zijn bij accountants- en administratiekantoren die werken met Loket.nl.

meerdere data
Cursus Inrichting en Beheer

De cursus Inrichting en Beheer Loket.nl is bedoeld voor salarisadministrateurs of andere werknemers van accountants- en administratiekantoren die werken met Loket.nl en die de Basiscursus Loket.nl succesvol hebben afgerond.

31-10-2018
Cursus HRM

De cursus HRM Loket.nl is bedoeld voor salarisadministrateurs en HRM-adviseurs, werkzaam bij accountants- en administratiekantoren die werken met Loket.nl. Je hebt de Basiscursus Loket.nl succesvol afgerond en bent benieuwd naar de faciliteiten van Loket.nl op het gebied van HRM en de koppelmogelijkheden die Loket.nl te bieden heeft.

  • “De workshop ‘Optimaliseren gebruik Loket.nl’ was net even die opfrissing om nog een stapje verder te gaan. De mogelijkheden van Loket.nl komen aan bod en Jack Cales legt precies uit hoe je gebruik kunt maken van verschillende functionaliteiten. Ook hoor je van andere kantoren waar zij staan en hoe zij dingen aanpakken.”

    Gerard van Asseldonk, Salarisadvies Brabant Salarisadvies Brabant
  • “Tijdens de cursus Inrichting en Beheer werd me echt duidelijk hoe heel veel dingen op een hoger niveau ingericht kunnen worden, denk bijvoorbeeld aan werknemerprofielen met fondsen, grondslagen en toeslagen. Op deze manier kunnen we nog efficiënter werken.”

    Gerben Tronchet, Fidor Accountants & Belastingadviseurs Fidor Accountants & Belastingadviseurs
  • “Twee klanten van ons maken gebruik van de verlofmodule in Loket.nl. Zelf wist ik daar nog niet zoveel vanaf, maar ik wil ze toch graag van dienst kunnen zijn en advies kunnen geven. Door de cursus HRM heb ik een beter beeld van de mogelijkheden in Loket.nl.”

    Richard Bakker, Nieuwint & Van Beek Nieuwint & Van Beek
  • “Loket.nl was vrijwel helemaal nieuw voor me, maar er ging een wereld voor me open. Tijdens de cursus Inrichting en Beheer leerden we bijvoorbeeld hoe product- en autorisatiesets aangemaakt kunnen worden. Ik vond het heel fijn om daar meer over te weten, dat werkt heel gemakkelijk.”

    Sander de Louw, De Louw Accountants De Louw Accountants
  • “We kunnen veel meer met de HRM modules in Loket.nl dan we dachten. Bijvoorbeeld dossiervorming heeft heel lang op een laag pitje gestaan. Daar willen we nu echt mee verder. Digitale personeelsdossiers zijn veel inzichtelijker, je hebt alles direct bij elkaar.”

    Franciska Verschoor, Fidor Accountants & Belastingadvies Fidor Accountants & Belastingadvies
  • “Ik vond de workshop ‘Van Pakket naar Platform’ erg interessant. Leuk dat je samen met een aantal andere kantoren deelneemt aan de workshop. Zo hoor je ook van hen hoe ze met Loket.nl werken en kun je samen sparren. Deze workshop heeft ons echt weer een prikkel te geven om klanten proactief te informeren over de verschillende mogelijkheden in Loket.nl.”

    Christa van Klei, Salarisjobs Salarisjobs
  • “We waren al best goed thuis in de mogelijkheden van Loket.nl, maar de workshop 'Van Pakket naar Platform' is het de uitgelezen kans om jezelf er verder in te verdiepen en ook van andere kantoren te horen hoe zij dingen oppakken. Met interessante en nieuwe inzichten zijn we naar huis gegaan!”

    Erik Vonk, Hak + Baak Hak + Baak