Cursussen en workshops voor accountants-
en administratiekantoren

loket_nirpa

NIRPA gecertificeerd: hoge kwaliteit en goed
opgeleide professionals

Wij verzorgen Permanente Educatie voor eigen werknemers en voor werknemers van accountants- en administratiekantoren die werken met Loket.nl. Al onze cursussen zijn gecertificeerd voor PE-punten door het Nederlands Instituut van Register Payroll Accounting (NIRPA). Zo werken wij actief aan de hoge kwaliteit van onze applicatie en dragen we bij aan goed opgeleide professionals.

Filters:

meerdere data
Workshop ‘Start met koppelen’

In de workshop “Start met koppelen” nemen we je uitgebreid mee in de koppelwereld van Loket.nl. Met de opgedane kennis kun je eenvoudig een koppeling verwezenlijken en kun je klanten nog beter ontzorgen. Tijdens deze workshop is er veel ruimte om ervaringen uit te wisselen met collega-kantoren.

meerdere data
Workshop ‘Optimaliseren gebruik Loket.nl’

Werk jij al geruime tijd met Loket.nl en wil je weten hoe je Loket.nl nog efficiënter kunt gebruiken en verder kunt optimaliseren? Volg dan de workshop ‘Optimaliseren gebruik Loket.nl’. In deze workshop is veel gelegenheid voor uitwisseling van ervaring tussen Loket.nl-professionals.

Geen datum beschikbaar
Webinar ‘Digitaal personeelsdossier’

Stapels papier, zoeken naar dossiers, contracten in ordners, dat kan anders en beter! Als werkgever ben je verantwoordelijk voor het aanleggen en onderhouden van personeelsdossiers. In dit webinar nemen wij mee in de voordelen en eenvoud van een digitaal personeelsdossier.

06-08-2019
Webinar ‘Nieuwe versie Loket.nl’

Heb jij al eens ingelogd in de nieuwe versie van Loket.nl? In deze eerste versie tref je meest gebruikte functies aan voor werkgevergebruikers, zoals het raadplegen van de loonoutput en loonaangifte. In dit webinar nemen we je mee in de veranderingen en nieuwste features in de nieuwe versie van Loket.nl.

meerdere data
Basiscursus

De Basiscursus Loket.nl is bedoeld voor salarisadministrateurs en HRM-adviseurs die zelf nog geen ervaring hebben met de online applicatie en die werkzaam zijn bij accountants- en administratiekantoren die werken met Loket.nl.

meerdere data
Cursus Inrichting en Beheer

De cursus Inrichting en Beheer Loket.nl is bedoeld voor salarisadministrateurs of andere werknemers van accountants- en administratiekantoren die werken met Loket.nl en die de Basiscursus Loket.nl succesvol hebben afgerond.

meerdere data
Cursus HRM

De cursus HRM Loket.nl is bedoeld voor salarisadministrateurs en HRM-adviseurs, werkzaam bij accountants- en administratiekantoren die werken met Loket.nl. Je hebt de Basiscursus Loket.nl succesvol afgerond en bent benieuwd naar de faciliteiten van Loket.nl op het gebied van HRM en de koppelmogelijkheden die Loket.nl te bieden heeft.

Ervaringen van cursisten

  • “De workshop ‘Optimaliseren gebruik Loket.nl’ was net even die opfrissing om nog een stapje verder te gaan. De mogelijkheden van Loket.nl komen aan bod en Jack Cales legt precies uit hoe je gebruik kunt maken van verschillende functionaliteiten. Ook hoor je van andere kantoren waar zij staan en hoe zij dingen aanpakken.”

    Gerard van Asseldonk, Salarisadvies Brabant Salarisadvies Brabant
  • “We waren al best goed thuis in de mogelijkheden van Loket.nl, maar de workshop 'Van Pakket naar Platform' is het de uitgelezen kans om jezelf er verder in te verdiepen en ook van andere kantoren te horen hoe zij dingen oppakken. Met interessante en nieuwe inzichten zijn we naar huis gegaan!”

    Erik Vonk, Hak + Baak Hak + Baak
  • “Tijdens de cursus Inrichting en Beheer werd me echt duidelijk hoe heel veel dingen op een hoger niveau ingericht kunnen worden, denk bijvoorbeeld aan werknemerprofielen met fondsen, grondslagen en toeslagen. Op deze manier kunnen we nog efficiënter werken.”

    Gerben Tronchet, Fidor Accountants & Belastingadviseurs Fidor Accountants & Belastingadviseurs
  • “Loket.nl was vrijwel helemaal nieuw voor me, maar er ging een wereld voor me open. Tijdens de cursus Inrichting en Beheer leerden we bijvoorbeeld hoe product- en autorisatiesets aangemaakt kunnen worden. Ik vond het heel fijn om daar meer over te weten, dat werkt heel gemakkelijk.”

    Sander de Louw, De Louw Accountants De Louw Accountants
  • “Twee klanten van ons maken gebruik van de verlofmodule in Loket.nl. Zelf wist ik daar nog niet zoveel vanaf, maar ik wil ze toch graag van dienst kunnen zijn en advies kunnen geven. Door de cursus HRM heb ik een beter beeld van de mogelijkheden in Loket.nl.”

    Richard Bakker, Nieuwint & Van Beek Nieuwint & Van Beek
  • “We kunnen veel meer met de HRM modules in Loket.nl dan we dachten. Bijvoorbeeld dossiervorming heeft heel lang op een laag pitje gestaan. Daar willen we nu echt mee verder. Digitale personeelsdossiers zijn veel inzichtelijker, je hebt alles direct bij elkaar.”

    Franciska Verschoor, Fidor Accountants & Belastingadvies Fidor Accountants & Belastingadvies
  • “Ik vond de workshop ‘Van Pakket naar Platform’ erg interessant. Leuk dat je samen met een aantal andere kantoren deelneemt aan de workshop. Zo hoor je ook van hen hoe ze met Loket.nl werken en kun je samen sparren. Deze workshop heeft ons echt weer een prikkel te geven om klanten proactief te informeren over de verschillende mogelijkheden in Loket.nl.”

    Christa van Klei, Salarisjobs Salarisjobs